Julpyssel
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2006
    #1

    Julpyssel

    Klockan är typ 10 och vi har redan hunnir julpyssla. Kusinen (Jossan 5 år) är här och leker med Adam idag.

    Hur mitt kök såg ut efter julpysslet?

    Jaaaa, det är paljetter och glitter all over the place, klistriga fingeravtryck på stolar och kläder, fint ritat på duken och pepparkakssmulor i hela vardagsrummet.

    Men jag bryr mig inte (otroligt nog!) för de hade så kul. Får städa noga när Adam sover sedan. Måste säga att tekniken var lite olika för Adam och Jossan... Hon lyckades få till några saker medan Adam mest käkade klister och blev arg när paljetterna fastnade på fingrarna
    Tidigare "Vovven med Adam" med 2 valpar:
    Prinsen Adam 060425 och prinsessan Linnéa 070818
  2. 1
    Julpyssel Klockan är typ 10 och vi har redan hunnir julpyssla. Kusinen (Jossan 5 år) är här och leker med Adam idag.

    Hur mitt kök såg ut efter julpysslet?

    Jaaaa, det är paljetter och glitter all over the place, klistriga fingeravtryck på stolar och kläder, fint ritat på duken och pepparkakssmulor i hela vardagsrummet.

    Men jag bryr mig inte (otroligt nog!) för de hade så kul. Får städa noga när Adam sover sedan. Måste säga att tekniken var lite olika för Adam och Jossan... Hon lyckades få till några saker medan Adam mest käkade klister och blev arg när paljetterna fastnade på fingrarna
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Vad du är duktig! Själv gör jag allt för att komma undan..
  4. 2
    Vad du är duktig! Själv gör jag allt för att komma undan..
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Vad mysigt Jag har noll julkänsla nu, men hoppas det kommer snart, en pysseldag måste det bli i alla fall, måste ta tag i jilkorten snart, gör alltid egna
  6. 3
    Vad mysigt Jag har noll julkänsla nu, men hoppas det kommer snart, en pysseldag måste det bli i alla fall, måste ta tag i jilkorten snart, gör alltid egna
  7. Medlem sedan
    Feb 2002
    #4
    Hmm, jag har verkligen ingen inspiration att julpyssla i detta regniga december...Kan inte du skicka över lite inspiration till oss också???

    Kram!
  8. 4
    Hmm, jag har verkligen ingen inspiration att julpyssla i detta regniga december...Kan inte du skicka över lite inspiration till oss också???

    Kram!

Liknande trådar

  1. Julpyssel???
    By Jenny_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 08:06
  2. OT Julpyssel
    By skanetjej in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-01, 22:11
  3. Julpyssel
    By skanetjej in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-30, 22:02
  4. OT Julpyssel
    By skanetjej in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-30, 21:55
  5. Julpyssel
    By Vänamön in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-22, 10:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar