Solen skiner ute
_0802 Februaribarn
  1. Ulrika med trean
    #1

    Solen skiner ute

    äntligen! Här har det regnat konstant i flera dagars tid. Blir så glad av att solen är framme. Ska nog försöka ta mig ut på lunchen trots min ischias.
  2. 1
    Solen skiner ute äntligen! Här har det regnat konstant i flera dagars tid. Blir så glad av att solen är framme. Ska nog försöka ta mig ut på lunchen trots min ischias.
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Vad härligt!

    Lute sol när det varit grått länge är sååå underbart!
    Blev det nån utgång i solen då?
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Vad härligt! Lute sol när det varit grått länge är sååå underbart!
    Blev det nån utgång i solen då?
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Aha, det var dit den försvann Igår var det finfäder här och idag har det bara regnat... Hoppas du kom dig ut en sväng, det brukar vara skönt att få lite sol så här när det är som mörkast ute!
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  6. 3
    Aha, det var dit den försvann Igår var det finfäder här och idag har det bara regnat... Hoppas du kom dig ut en sväng, det brukar vara skönt att få lite sol så här när det är som mörkast ute!
  7. Ulrika med trean
    #4
    Ja, det blev en liten lagom promenad i solen på lunchen. Ischiasen var bätre igår så det var skönt att komma ut och röra på sig!
  8. 4
    Ja, det blev en liten lagom promenad i solen på lunchen. Ischiasen var bätre igår så det var skönt att komma ut och röra på sig!
  9. Ulrika med trean
    #5
    Det blev en liten lagom tur i solen igår. Skönt att jag tog mig ut, för idag regnar det igen och är mulet och gråtrist. Man blir så glad av solen. Hoppas det blir snö snart då känns det mycket lättare på något sätt när det är vitt ute.
  10. 5
    Det blev en liten lagom tur i solen igår. Skönt att jag tog mig ut, för idag regnar det igen och är mulet och gråtrist. Man blir så glad av solen. Hoppas det blir snö snart då känns det mycket lättare på något sätt när det är vitt ute.

Liknande trådar

  1. solen skiner
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 16:01
  2. Solen skiner
    By Jeanikee in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 13:36
  3. solen skiner
    By _em_ in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-31, 12:26
  4. Solen skiner och..
    By issy in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-25, 09:37
  5. Solen skiner och
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 20:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar