8 arbetsdagar kvar
_0804 Aprilbarn
  1. änglarfinns
    #1

    8 arbetsdagar kvar

    sedan går jag hem. Åååå underbara känsla Har skrapat ihop komp, arbetstidsförkortning & "gamla" föräldradagar så att jag kan vara ledig i januari. Sedan är det bara att hålla tummarna att jag blir beviljad havandeskapspenning. Vad gör man annars

    Fler som har/ska söka HP?
  2. 1
    8 arbetsdagar kvar sedan går jag hem. Åååå underbara känsla Har skrapat ihop komp, arbetstidsförkortning & "gamla" föräldradagar så att jag kan vara ledig i januari. Sedan är det bara att hålla tummarna att jag blir beviljad havandeskapspenning. Vad gör man annars

    Fler som har/ska söka HP?
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2

    Skönt!

    Vad skönt för dig=)

    Jag hoppas att det går bra med att få havandeskapspenning. Om dom nekar dig är mitt tips att överklaga. Jag blev 75% sjukskriven pga foglossning när jag fick min första och dom nekade mig först. Jag överklagade och var på dom ordentligt och sen fick jag min sjukskrivning. Ge inte upp överklaga beslutet det är det du kan göra.

    Lycka till=)
  4. 2
    Skönt! Vad skönt för dig=)

    Jag hoppas att det går bra med att få havandeskapspenning. Om dom nekar dig är mitt tips att överklaga. Jag blev 75% sjukskriven pga foglossning när jag fick min första och dom nekade mig först. Jag överklagade och var på dom ordentligt och sen fick jag min sjukskrivning. Ge inte upp överklaga beslutet det är det du kan göra.

    Lycka till=)
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    Skönt med ledighet och jag håller tummar för att dom beviljar din hp
  6. 3
    Skönt med ledighet och jag håller tummar för att dom beviljar din hp
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4
    Åh, så skönt med ledighet! Hoppas du får din hp. Själv har jag kontorsjobb på halvtid så chansen för hp är lika med noll Men jag behöver det inte, det får gå till alla de som behöver det istället.
  8. 4
    Åh, så skönt med ledighet! Hoppas du får din hp. Själv har jag kontorsjobb på halvtid så chansen för hp är lika med noll Men jag behöver det inte, det får gå till alla de som behöver det istället.
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Jag ska nog söka hp men vet ännu inte riktigt när jag vill gå. Har blivit beviljad det två gånger tidigare så jag hoppas att det går igenom även denna gången. Eftersom jag jobbar natt och bara 61% känns inte min arbetsbörda så tung så jag funderar på att minst jobba mars ut iaf..har bf 24:e april. Men får se hur det känns vid nästa BM besök..
  10. 5
    Jag ska nog söka hp men vet ännu inte riktigt när jag vill gå. Har blivit beviljad det två gånger tidigare så jag hoppas att det går igenom även denna gången. Eftersom jag jobbar natt och bara 61% känns inte min arbetsbörda så tung så jag funderar på att minst jobba mars ut iaf..har bf 24:e april. Men får se hur det känns vid nästa BM besök..

Liknande trådar

  1. 57 arbetsdagar kvar
    By annapanna82 in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-10-27, 07:16
  2. 2 arbetsdagar kvar...
    By myranåjag in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-21, 11:22
  3. Två arbetsdagar kvar!
    By Gopplan in forum _1006 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-04-30, 10:40
  4. 12 arbetsdagar kvar!
    By Mal m bf innan 18/5??? in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-11, 13:46
  5. 8 arbetsdagar kvar!
    By Annika m H, H, F & M in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 10:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar