Barnvänlig Frisör i Sthlm?
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Barnvänlig Frisör i Sthlm?

    Hej,
    Vi har alltid klippt Dexter själva men nu håller han på att sliter ut sitt hår (han pillar och drar och har fått kala fläckar där han hållt på som mest) så vi måste klippa riktigt kort, något jag inte tror att vi fixar själva.

    Har en känsla av att den unge mannen inte kommer att sitta still så om det finns nån roligare frisör som har lite barnvänliga grejer skulle det säkert underlätta.

    Har ni tips? Tar tacksamt emot det - så snart som möjligt, det är bråttom...:-)

    Tack!

    martha
  2. 1
    Barnvänlig Frisör i Sthlm? Hej,
    Vi har alltid klippt Dexter själva men nu håller han på att sliter ut sitt hår (han pillar och drar och har fått kala fläckar där han hållt på som mest) så vi måste klippa riktigt kort, något jag inte tror att vi fixar själva.

    Har en känsla av att den unge mannen inte kommer att sitta still så om det finns nån roligare frisör som har lite barnvänliga grejer skulle det säkert underlätta.

    Har ni tips? Tar tacksamt emot det - så snart som möjligt, det är bråttom...:-)

    Tack!

    martha
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    svarade på vårbarn;-D
  4. 2
    svarade på vårbarn;-D
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    I Solna Centrum

    såg jag att det fanns en frisörsalong med racerbil i. Den kanske är värd att prövas? Den låg på samma "gata" som Vincent Shoestore
  6. 3
    I Solna Centrum såg jag att det fanns en frisörsalong med racerbil i. Den kanske är värd att prövas? Den låg på samma "gata" som Vincent Shoestore

Liknande trådar

  1. Fin men barnvänlig restaurang i Sthlm?
    By Marre22 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-03, 11:47
  2. Barnvänlig Frisör i Sthlm?
    By Martha in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 22:42
  3. Barnvänlig Frisör i Sthlm?
    By Martha in forum _05 Vårbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 12:27
  4. barnvänlig restaurang i sthlm?
    By Eva m Emil&Freja in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 12:15
  5. barnvänlig reataurang i Sthlm
    By Sara med T & S in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 09:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar