Skridskopremiär :)
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1
  2. 1
    Skridskopremiär :) Iduns första skridskosteg :

    http://fyrklovret.blogg.se/120050525...skopremir.html
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2

    Åh, vill oxå!

    Vi tänkte faktiskt i helgen som var ta Hanna på sin första skridskotur. Vi fick för länge sedan en kasse med skridskor i olika storlekar av en f.d granne och började rota i den. Ett exakt sånt par som Idun har på sig var de minsta vi hittade i kassen, men de var ändå för stora

    Så det blidde inget skridskoåkande för oss.
    Men vilka smarta lära-åka-skridskogrejer dom håller i, sådana har jag aldrig sett förut!
    Mamma till Hanna (april 05) & Ida (juli 07)
  4. 2
    Åh, vill oxå! Vi tänkte faktiskt i helgen som var ta Hanna på sin första skridskotur. Vi fick för länge sedan en kasse med skridskor i olika storlekar av en f.d granne och började rota i den. Ett exakt sånt par som Idun har på sig var de minsta vi hittade i kassen, men de var ändå för stora

    Så det blidde inget skridskoåkande för oss.
    Men vilka smarta lära-åka-skridskogrejer dom håller i, sådana har jag aldrig sett förut!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Mysigt! Längtar tills det blir minusgrader igen så de spolar banan utanför dagis.
    Storebror lärde sig åka förra vintern men jag har inte hittat ågra skridskor till Becca än. Vart köpte du Iduns?
  6. 3
    Mysigt! Längtar tills det blir minusgrader igen så de spolar banan utanför dagis.
    Storebror lärde sig åka förra vintern men jag har inte hittat ågra skridskor till Becca än. Vart köpte du Iduns?
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Ja de är smarta :)

    Men det gör nog ont att slå hakan på stången. Hände Idun

    Det finns skridskor i strl 24/25 men Idun har 26/27 eftersom skridskorna ska vara minst 1,5 cm för stora enligt experterna *S*
  8. 4
    Ja de är smarta :) Men det gör nog ont att slå hakan på stången. Hände Idun

    Det finns skridskor i strl 24/25 men Idun har 26/27 eftersom skridskorna ska vara minst 1,5 cm för stora enligt experterna *S*
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5

    De köpte vi...

    i -97 till storasyster S

    Vi har ett par till i samma storlek som är helsvarta och dom köpte vi på Team Sportia förra året. Här i vår lokala sportsaffär har dom skridskor från strl 24
  10. 5
    De köpte vi... i -97 till storasyster S

    Vi har ett par till i samma storlek som är helsvarta och dom köpte vi på Team Sportia förra året. Här i vår lokala sportsaffär har dom skridskor från strl 24
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Konstigt för jag har inte hittat några någonstans och hon har stl 25 i vanliga skor så jag har letat efter stl 26 för att en varm socka ska få plats . Hittar hur mycket som helst i stl 30
  12. 6
    Konstigt för jag har inte hittat några någonstans och hon har stl 25 i vanliga skor så jag har letat efter stl 26 för att en varm socka ska få plats . Hittar hur mycket som helst i stl 30
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7

    Ja det var konstigt1

    sist jag var i Solna hade dom i rätt storlek. Idun har 23-24 i skor men 26/27 i skridskor.

    Så här ser dom ut men hon har svarta:

    http://www.sportewa.se/

    ccm skalskrodskor för barn
  14. 7
    Ja det var konstigt1 sist jag var i Solna hade dom i rätt storlek. Idun har 23-24 i skor men 26/27 i skridskor.

    Så här ser dom ut men hon har svarta:

    http://www.sportewa.se/

    ccm skalskrodskor för barn
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Då får vi åka dit
    Tack fr tipset.
  16. 8
    Då får vi åka dit
    Tack fr tipset.

Liknande trådar

  1. Skridskopremiär!
    By Nissa in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 19:15
  2. Skridskopremiär :-)
    By Madicken-m4 in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 21:15
  3. Skridskopremiär!
    By Madicken-m4 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-07, 08:22
  4. Skridskopremiär :)
    By Madicken-m4 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 21:35
  5. Skridskopremiär!
    By QueenOfNight in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 12:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar