maginfluensa
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    maginfluensa

    Igår vaknade Theo och sprang ut ur sovrummet. När han stod på hallgolvet kom en kaskad över hela mattan. Jag vill verkligen inte bli sjuk för jag och min sambo skulle ha en dag för oss själva idag och gå på nyårsrevy.

    Än så länge känner jag mig inte sjuk trots att jag varit uppe i stort sett hela natten. Sen vill jag ju inte att lillebror ska bli sjuk heller så jag håller de åtskiljda så gott det går. Får se ifall han och jag kan åka iväg sen när sambon vaknat så att vi minskar risken för smitta.

    Hoppas att ni andra har det bra så här i januari blåsten.

    kram
    Att i motvind kunna glädjas åt andras medvind är stort.
  2. 1
    maginfluensa Igår vaknade Theo och sprang ut ur sovrummet. När han stod på hallgolvet kom en kaskad över hela mattan. Jag vill verkligen inte bli sjuk för jag och min sambo skulle ha en dag för oss själva idag och gå på nyårsrevy.

    Än så länge känner jag mig inte sjuk trots att jag varit uppe i stort sett hela natten. Sen vill jag ju inte att lillebror ska bli sjuk heller så jag håller de åtskiljda så gott det går. Får se ifall han och jag kan åka iväg sen när sambon vaknat så att vi minskar risken för smitta.

    Hoppas att ni andra har det bra så här i januari blåsten.

    kram
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Urk å blä..magsjuka är verkligen det värsta som finns! Vi hade en släng här på jullovet och hoppas nu febrilt att vi slipper fler vändor i vinter! Krya på er!!
  4. 2
    Urk å blä..magsjuka är verkligen det värsta som finns! Vi hade en släng här på jullovet och hoppas nu febrilt att vi slipper fler vändor i vinter! Krya på er!!

Liknande trådar

  1. Maginfluensa....
    By Ronja31 in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-11-30, 14:25
  2. maginfluensa
    By Lollo_77 in forum _0905 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 01:27
  3. Maginfluensa
    By Sofia m Ludvig in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-28, 23:47
  4. maginfluensa
    By _emme_ in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-18, 15:43
  5. maginfluensa
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar