hej flickor, mammor och tanter
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    hej flickor, mammor och tanter

    oj vad det var längesen jag var in här. Många nya, många gamla. Kanske ingen som minns mig längre .

    Hoppas alla har det bra. GRATTIS till alla nya bebisar! Skönt att någon tagit över nin uppgift att befolka världen, själv kan jag inte längre.( steriliserad nu)

    Våra små aprilbarn har blivit stora!

    Med mina twins är det bara bra. Ja iofs. Timjan är det en hel del med.. men inget DÖDLIGT. Hon är liten och går igenom messa tester. Ska börja med tillväxthormon i vår. ( 79 cm lång, 43cm huv. omf., 9 kilo) Hon genomgår också en utvecklingsnivå bedömning då hon är försenad. ( går framåt )

    Vilda är det fullfart med, hon är oxå liten, men helt i okej nivå.

    Hur mår alla era barn? Berätta allt! *nyfiken*

    Många kramar Ensamstående 5 barnsmamma!

    ps. lägger ut lite nya bilder nu.
  2. 1
    hej flickor, mammor och tanter oj vad det var längesen jag var in här. Många nya, många gamla. Kanske ingen som minns mig längre .

    Hoppas alla har det bra. GRATTIS till alla nya bebisar! Skönt att någon tagit över nin uppgift att befolka världen, själv kan jag inte längre.( steriliserad nu)

    Våra små aprilbarn har blivit stora!

    Med mina twins är det bara bra. Ja iofs. Timjan är det en hel del med.. men inget DÖDLIGT. Hon är liten och går igenom messa tester. Ska börja med tillväxthormon i vår. ( 79 cm lång, 43cm huv. omf., 9 kilo) Hon genomgår också en utvecklingsnivå bedömning då hon är försenad. ( går framåt )

    Vilda är det fullfart med, hon är oxå liten, men helt i okej nivå.

    Hur mår alla era barn? Berätta allt! *nyfiken*

    Många kramar Ensamstående 5 barnsmamma!

    ps. lägger ut lite nya bilder nu.
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
    så där ja, nu finns det ett gäng bilder i mitt galleri!
  4. 2
    så där ja, nu finns det ett gäng bilder i mitt galleri!
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    Hej hej, ja dig minns jag med tvillingarna(och struligt med pappan om ja ginte minns fel?) Hopaps livet ananrs är bra

    Vi blev husägare för 4 mån å Klara tycker det är toppen, för då får hon mkt yta att härja på.

    Klara brås på tok för mkt på sin far, för så här busig var inte Iza.
    Klara är oxå en liten tjej, men det börjar ta sig, runda knder har hon då.

    Tippar på 88 cm(vet eg inte) och enl hemmavågen 11,3 kg, hon är allergisk mot mjölkprotein& ägg, men ska testas för det igen mot våren.

    Annars är det fullt ös, katten får sig en omgång, storasyster får sig en smäll eller nyp, när hon blir arg säger hon "bajsskalle" åt folk.

    Sen 3 veckor sover hon äntligen i egen säng i eget rum, men varje morgon ligger hon brevid mig och gärna med handen innaför min nattröja, hon gillar att "tafsa" är väl en trygghet.

    Blöja slutade hon med på dagarn i nov/dec och efter nyår tog vi nattblöjan, å det går superbra, 3 nätter har hon pinkat ner sig bara.
    Hon pratar rätt mkt nu, men ganska orent, nu ska mna väl inte jämföra syskon men det blir ju så, och Iza hade ren ar& s vid 3 år men de thar _inte_ Klara!
  6. 3
    Hej hej, ja dig minns jag med tvillingarna(och struligt med pappan om ja ginte minns fel?) Hopaps livet ananrs är bra

    Vi blev husägare för 4 mån å Klara tycker det är toppen, för då får hon mkt yta att härja på.

    Klara brås på tok för mkt på sin far, för så här busig var inte Iza.
    Klara är oxå en liten tjej, men det börjar ta sig, runda knder har hon då.

    Tippar på 88 cm(vet eg inte) och enl hemmavågen 11,3 kg, hon är allergisk mot mjölkprotein& ägg, men ska testas för det igen mot våren.

    Annars är det fullt ös, katten får sig en omgång, storasyster får sig en smäll eller nyp, när hon blir arg säger hon "bajsskalle" åt folk.

    Sen 3 veckor sover hon äntligen i egen säng i eget rum, men varje morgon ligger hon brevid mig och gärna med handen innaför min nattröja, hon gillar att "tafsa" är väl en trygghet.

    Blöja slutade hon med på dagarn i nov/dec och efter nyår tog vi nattblöjan, å det går superbra, 3 nätter har hon pinkat ner sig bara.
    Hon pratar rätt mkt nu, men ganska orent, nu ska mna väl inte jämföra syskon men det blir ju så, och Iza hade ren ar& s vid 3 år men de thar _inte_ Klara!
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    hejsan!

    Vilka fina barn du har

    Idun har gått på dagis snart ett år och har blivit så busig.
    Hon har varit utan blöjor sen i somras, pratar hela tiden och just nu gillar hon spela spel och lägga pussel. Stått på skridskor för första gången den här vintern och blivit så stor

    Du kan titta på bilder i bloggen:

    www.fyrklovret.blogg.se
  8. 4
    hejsan! Vilka fina barn du har

    Idun har gått på dagis snart ett år och har blivit så busig.
    Hon har varit utan blöjor sen i somras, pratar hela tiden och just nu gillar hon spela spel och lägga pussel. Stått på skridskor för första gången den här vintern och blivit så stor

    Du kan titta på bilder i bloggen:

    www.fyrklovret.blogg.se
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5
    Å ja massor med jobb med pappan.... vissa perioder har han inte barnen alls. (6mån. uppehåll som längst, efter att ha varit ute med MINA, då 21 mån, barn askalas, barnen ner kissade , utan mössa+vantar, hungriga, trötta. 3 dagar före jul-06) så nu när han har dem kan jag aldrig slappna av helt. 100 ögon på dem!

    Min mellan dotter hade också samma typ av allergi, när hon var liten. Vägde också lite. Men det växte bort!

    Mina är ej torra. De går ibland på toa, men alls ej torra. Jag har inte orkat engagera mig helt enkelt!

    Pratar gör Vilda, MASSOR! och rent, Timjan pratar men väldigt konstigt.... hon kunde inte prata alls, men så opererade hon bort polyper ( de största läkaren hade sett!) sen började hon prata, men blåser ut orden genom näsan, typ som gomspaltade.

    jättekul att höra av dig.
    kram josefina
  10. 5
    Å ja massor med jobb med pappan.... vissa perioder har han inte barnen alls. (6mån. uppehåll som längst, efter att ha varit ute med MINA, då 21 mån, barn askalas, barnen ner kissade , utan mössa+vantar, hungriga, trötta. 3 dagar före jul-06) så nu när han har dem kan jag aldrig slappna av helt. 100 ögon på dem!

    Min mellan dotter hade också samma typ av allergi, när hon var liten. Vägde också lite. Men det växte bort!

    Mina är ej torra. De går ibland på toa, men alls ej torra. Jag har inte orkat engagera mig helt enkelt!

    Pratar gör Vilda, MASSOR! och rent, Timjan pratar men väldigt konstigt.... hon kunde inte prata alls, men så opererade hon bort polyper ( de största läkaren hade sett!) sen började hon prata, men blåser ut orden genom näsan, typ som gomspaltade.

    jättekul att höra av dig.
    kram josefina
  11. Medlem sedan
    Oct 2004
    #6
    Oj, mina är alls inte torra. Skridskor???? oj oj oj... det tror jag nte att mina skulle fixa.
    Underbart söta barn!

    ha det gott
    kram
    josefina
  12. 6
    Oj, mina är alls inte torra. Skridskor???? oj oj oj... det tror jag nte att mina skulle fixa.
    Underbart söta barn!

    ha det gott
    kram
    josefina
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Visst minns jag dig, kul att höra ifrån dig :P

    Rebecca är 98cm lång och väger 13kg, hon har gått ett år på dagis och stormtrivs. Hon pratar i ett och har svårt att vara stilla, tror att hon är lika gammal som stoebror (2,5 år äldre) och gör allt han gör.
    Dessutom blev hon storasyster för 3 månader sen.
  14. 7
    Visst minns jag dig, kul att höra ifrån dig :P

    Rebecca är 98cm lång och väger 13kg, hon har gått ett år på dagis och stormtrivs. Hon pratar i ett och har svårt att vara stilla, tror att hon är lika gammal som stoebror (2,5 år äldre) och gör allt han gör.
    Dessutom blev hon storasyster för 3 månader sen.
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    visst minns jag dig! Våran Valter är en aktiv och framförallt jätteglad kille. Han pratar hur mycket som helst och är ca 1 meter lång och väger 16 kg. Han är torr på dagen och har slutat både med välling och napp, kallar sig själv för stora killen fast för oss är han fortfarande vår bebis. Får se hur det blir med det i juni när han blir storebror.

    Kul att höra lite ifrån dig.

    Kram
  16. 8
    visst minns jag dig! Våran Valter är en aktiv och framförallt jätteglad kille. Han pratar hur mycket som helst och är ca 1 meter lång och väger 16 kg. Han är torr på dagen och har slutat både med välling och napp, kallar sig själv för stora killen fast för oss är han fortfarande vår bebis. Får se hur det blir med det i juni när han blir storebror.

    Kul att höra lite ifrån dig.

    Kram

Liknande trådar

  1. OK flickor/kvinnor/tanter
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-03-23, 13:46
  2. Jag och gamla tanter
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-26, 17:57
  3. Bvc-tanter
    By Heidi.P in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 14:05
  4. Goa tanter...
    By Aquafemina in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 18:12
  5. Det där med tanter
    By Mima76 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 15:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar