Klämd blåsa
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2002
    #1

    Klämd blåsa

    Nu trycker det på väldigt mycket neråt och blåsan får inte mycket plats. I natt var jag nog uppe 5 ggr och springer ofta på dagen nu med. Jag har inte alls haft några kissmaraton innan,så det är jobbigt!

    Känner verkligen att magen sjunker för varje dag, och bebisen har ju varit fixerad ett bra tag nu, så snart får det allt vara dags för bebis tycker jag. ;-)

    På torsdag ska jag till BM och mäta SF för det har inte ökat de två senaste gångerna och om det inte har gjort det så blir det tillväxtkoll.

    Har ny magbild på min sida med om ni vill kika: http://www.nogg.se/startpage.asp?idHomepage=6101

    Nu ska jag på FU och lära mig att andas lite. ;-)
    Frida med Linnéa 010530, Alice 031005 & Elias 080302
    http://fridajensen.blogg.se
  2. 1
    Klämd blåsa Nu trycker det på väldigt mycket neråt och blåsan får inte mycket plats. I natt var jag nog uppe 5 ggr och springer ofta på dagen nu med. Jag har inte alls haft några kissmaraton innan,så det är jobbigt!

    Känner verkligen att magen sjunker för varje dag, och bebisen har ju varit fixerad ett bra tag nu, så snart får det allt vara dags för bebis tycker jag. ;-)

    På torsdag ska jag till BM och mäta SF för det har inte ökat de två senaste gångerna och om det inte har gjort det så blir det tillväxtkoll.

    Har ny magbild på min sida med om ni vill kika: http://www.nogg.se/startpage.asp?idHomepage=6101

    Nu ska jag på FU och lära mig att andas lite. ;-)
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Tjusig mage!

    Jättefin mage!

    Min blåsa är också bra klämd, men inga kissmaraton på nätterna ändå... Däremot är jag så kissenödig att det gör ont när jag vaknar...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Tjusig mage! Jättefin mage!

    Min blåsa är också bra klämd, men inga kissmaraton på nätterna ändå... Däremot är jag så kissenödig att det gör ont när jag vaknar...
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Usch då! Det där med skytteltrafik till toan på nätterna känner jag igen, inge kul alls. Var inne o kikade i din blogg på den nya magbilden, jättefin mage. Håller tummarna att bebis ploppar ut snart då
  6. 3
    Usch då! Det där med skytteltrafik till toan på nätterna känner jag igen, inge kul alls. Var inne o kikade i din blogg på den nya magbilden, jättefin mage. Håller tummarna att bebis ploppar ut snart då

Liknande trådar

  1. klämd shuntslang?
    By malinschon89 in forum Shuntar och hydrocefalus
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-13, 11:36
  2. Vederbörligen klämd på...
    By - Lillan - in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-03-17, 15:05
  3. Klämd bröstvårta??
    By Helen+1 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 12:13
  4. Nytränad och klämd!
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 19:46
  5. nu har Ellen blivit klämd på OCH
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 10:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar