hej va interessant...
Klumpfot
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    hej va interessant...

    med någon som har lite äldre barn...jag undrar om din son använde skenor av något slag efter alla hans gipsningar...och hur länge använde han dom i så fall...går ni på några återbesök nu, eller är det något annat han gör??? skulle vara kul att höra hur hans behandling har gått...vart behandlades ni förästen....oj det blev många frågor hoppas du kan svara på någon av dom...tacksam mamma till en flicka som föddes med klumpfot på båda fötterna...
  2. 1
    hej va interessant... med någon som har lite äldre barn...jag undrar om din son använde skenor av något slag efter alla hans gipsningar...och hur länge använde han dom i så fall...går ni på några återbesök nu, eller är det något annat han gör??? skulle vara kul att höra hur hans behandling har gått...vart behandlades ni förästen....oj det blev många frågor hoppas du kan svara på någon av dom...tacksam mamma till en flicka som föddes med klumpfot på båda fötterna...
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Hej Naima!
    Min son opererades sista gången när han var ca 2 år & 9 månader. Den operationen var jobbigare pga att han då hade börjat gå. Jag kommer inte ihåg hur länge han använde skenor efter sista operationen,men det var några månader iallafall.
    Han behandlades på Huddinge sjukhus där han också föddes. Han går inte på någon behandling just nu,men hans vader är svaga o jättesmala o kommer så att förbli,har gått på sjukgymnastik för detta. . Det som var jobbigast var nog att han aldrig sov på natten pga gipset,för 16 år sedan var gipset jättetungt om man jämför med nu.Det var stort o vitt o hårt. Hur gammalt är ert barn? pratar gärna igen/Helena
  4. 2
    Hej Naima!
    Min son opererades sista gången när han var ca 2 år & 9 månader. Den operationen var jobbigare pga att han då hade börjat gå. Jag kommer inte ihåg hur länge han använde skenor efter sista operationen,men det var några månader iallafall.
    Han behandlades på Huddinge sjukhus där han också föddes. Han går inte på någon behandling just nu,men hans vader är svaga o jättesmala o kommer så att förbli,har gått på sjukgymnastik för detta. . Det som var jobbigast var nog att han aldrig sov på natten pga gipset,för 16 år sedan var gipset jättetungt om man jämför med nu.Det var stort o vitt o hårt. Hur gammalt är ert barn? pratar gärna igen/Helena
  5. Medlem sedan
    Dec 2010
    #3
    klumpfot hemsidan www.klumpis.se
  6. 3
    klumpfot hemsidan www.klumpis.se
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar