Dålig andedräkt.
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    Dålig andedräkt.

    Leia har fått ruskigt dålig andedräkt på senaste tiden. Vi borstar tänderna och det går bra men det luktar alltså PYTON ibland. Kan det vara för att hon äter så mycket välling (nästan enbart, fortfarande)??

    Tar gärna emot tips om nån har en susning om nånting man kan göra!
  2. 1
    Dålig andedräkt. Leia har fått ruskigt dålig andedräkt på senaste tiden. Vi borstar tänderna och det går bra men det luktar alltså PYTON ibland. Kan det vara för att hon äter så mycket välling (nästan enbart, fortfarande)??

    Tar gärna emot tips om nån har en susning om nånting man kan göra!
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2
    Kan det inte vara så att hon har ont i halsen? Det känns direkt på Hugos anderäkt när han får det.

    Va skönt att höra att de är fler som helst bara vill ha välling!!
  4. 2
    Kan det inte vara så att hon har ont i halsen? Det känns direkt på Hugos anderäkt när han får det.

    Va skönt att höra att de är fler som helst bara vill ha välling!!
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Sen jag blev gravid tål jag inte M andedräkt... Hon luktar verkligen pyton! Kan det ha något med det att göra?

    Annars tror jag det är väldigt vanligt med dålig andedräkt på små barn. Borstar ni med tandkräm?
  6. 3
    Sen jag blev gravid tål jag inte M andedräkt... Hon luktar verkligen pyton! Kan det ha något med det att göra?

    Annars tror jag det är väldigt vanligt med dålig andedräkt på små barn. Borstar ni med tandkräm?
  7. Medlem sedan
    May 2006
    #4
    Visst har jag svårt för måååånga lukter nu, men Henke känner också att hon luktar illa, så det är nog inte därför.
    Vi har bamsetandkräm åt henne.
  8. 4
    Visst har jag svårt för måååånga lukter nu, men Henke känner också att hon luktar illa, så det är nog inte därför.
    Vi har bamsetandkräm åt henne.
  9. Medlem sedan
    May 2006
    #5
    Nej det tror jag inte. Hon visar inga tecken på att ha ont iallafall och det är ganska många veckor det luktat illa nu.

    Och jo det är VÄLDIGT svårt att få i henne annat än välling. Eller äter gör hon, men man kan inte få i henne ett helt mål av nånting annat. Bara småbitar och klunkar.
  10. 5
    Nej det tror jag inte. Hon visar inga tecken på att ha ont iallafall och det är ganska många veckor det luktat illa nu.

    Och jo det är VÄLDIGT svårt att få i henne annat än välling. Eller äter gör hon, men man kan inte få i henne ett helt mål av nånting annat. Bara småbitar och klunkar.
  11. Medlem sedan
    Jul 2006
    #6
    vi kör också med den. Det kanske är det som är fel? Det finns ju tandkräm som inte är så söt för barnen. har ni provat det? Annars är det ju ingen fara, bara tråkigt för omgivningen men med henne är det ju nog ingen fara
  12. 6
    vi kör också med den. Det kanske är det som är fel? Det finns ju tandkräm som inte är så söt för barnen. har ni provat det? Annars är det ju ingen fara, bara tråkigt för omgivningen men med henne är det ju nog ingen fara
  13. Medlem sedan
    Nov 2006
    #7
    Rapar hon mycket? Vår lilla tjej har problem med reflux - sura uppstötningar - och hon luktar inte gott. Lukten går inte bort med tandkräm.
  14. 7
    Rapar hon mycket? Vår lilla tjej har problem med reflux - sura uppstötningar - och hon luktar inte gott. Lukten går inte bort med tandkräm.

Liknande trådar

  1. dålig andedräkt?
    By håller för näsan in forum Kropp & hälsa
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2017-02-08, 09:40
  2. Dålig andedräkt
    By Rut_Blad in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 20:17
  3. dålig andedräkt..
    By Linda m. 4 barn in forum _05 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 07:13
  4. Dålig andedräkt
    By anna83 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 16:17
  5. Dålig andedräkt
    By Ealina in forum _05 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 16:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar