nojjig/stickningar i magen...
_0810 Oktoberbarn
  1. anonym jess
    #1

    nojjig/stickningar i magen...

    jaha då var nojjan igång igen...
    jag måste få veta om det är normalt att det sticker i ena sidan av magen?inte hela tiden utan det har kommit och gått lixom nu på kvällen och det känns mer om jag tar ett djupt andetag lixom... någon annan som känner detta?
    för övrigt så har jag fått känna av vad illamående är på riktigt nu i kväll....oj oj oj vad nära det var ett par gånger kan jag säga=) och den blivande pappan bara ler och tycker att jag är gullig??? hur kan man få det till gulligt?=)
    hoppas ni inte lider av denna nojjan över allt som jag gör just nu.
    kram
  2. 1
    nojjig/stickningar i magen... jaha då var nojjan igång igen...
    jag måste få veta om det är normalt att det sticker i ena sidan av magen?inte hela tiden utan det har kommit och gått lixom nu på kvällen och det känns mer om jag tar ett djupt andetag lixom... någon annan som känner detta?
    för övrigt så har jag fått känna av vad illamående är på riktigt nu i kväll....oj oj oj vad nära det var ett par gånger kan jag säga=) och den blivande pappan bara ler och tycker att jag är gullig??? hur kan man få det till gulligt?=)
    hoppas ni inte lider av denna nojjan över allt som jag gör just nu.
    kram
  3. Anonym jess
    #2
    hittade detta åt mig själv...=)
    enfråga på niomånader....

    Jag känner ingen värk, mer ilningar, är det normalt?
    Ja, det kan kännas på många olika sätt. Några sätt att beskriva växtvärk kan vara; molande mensvärk, ilningar, stickningar, hugg, kittel, pirr etc etc. Det kan kännas obehagligt men är varken onormalt eller farligt.
  4. 2
    hittade detta åt mig själv...=)
    enfråga på niomånader....

    Jag känner ingen värk, mer ilningar, är det normalt?
    Ja, det kan kännas på många olika sätt. Några sätt att beskriva växtvärk kan vara; molande mensvärk, ilningar, stickningar, hugg, kittel, pirr etc etc. Det kan kännas obehagligt men är varken onormalt eller farligt.
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    japp har läst att många beskrivit med stickningar och hugg så det är bara att koppla av =D det växer å frodas ju..
    hiihi
    shit mina boobisar är enorma nu, dem va stora innan men nu ojojoj hahah ser lite roligt ut =D
  6. 3
    japp har läst att många beskrivit med stickningar och hugg så det är bara att koppla av =D det växer å frodas ju..
    hiihi
    shit mina boobisar är enorma nu, dem va stora innan men nu ojojoj hahah ser lite roligt ut =D
  7. Anonym jess
    #4
    jag tycker ändå att stickningarna var oro väckande eftersom att jag har haft molvärk innan, kan det lixom byta sätt att kännas???
    aja nu känns det mer som om jag har en massa luft i magen.
    och inte har jag kunnat sova ordentligt heller....har haft sån huvudvärl...möjligen för att jag är så orolig för kl10 i dag =(
    mina boobisar är osså mkt större=) har d-e cupa i vanliga fall men nu kan jag inte något=)
    min mage är ganska stor redan nu så det ser inte så konstigt ut på mig, mer som om jag är jätte gravid.
    men alla körtlar i brösten är ju så enomrt mkt större...och bröstvårtorna är jätte hårda när jag vaknar så det är lite irriterande=)
    vilka problem man har asså=)
  8. 4
    jag tycker ändå att stickningarna var oro väckande eftersom att jag har haft molvärk innan, kan det lixom byta sätt att kännas???
    aja nu känns det mer som om jag har en massa luft i magen.
    och inte har jag kunnat sova ordentligt heller....har haft sån huvudvärl...möjligen för att jag är så orolig för kl10 i dag =(
    mina boobisar är osså mkt större=) har d-e cupa i vanliga fall men nu kan jag inte något=)
    min mage är ganska stor redan nu så det ser inte så konstigt ut på mig, mer som om jag är jätte gravid.
    men alla körtlar i brösten är ju så enomrt mkt större...och bröstvårtorna är jätte hårda när jag vaknar så det är lite irriterande=)
    vilka problem man har asså=)
  9. Medlem sedan
    Dec 2007
    #5
    'fniss* det låter härligt att vara gavid hahaha men va genoomlider man inte för bebbens skull kanske är det två hihi men hoppas det går bra idag då! skriv hur det gick sen...
    kram
  10. 5
    'fniss* det låter härligt att vara gavid hahaha men va genoomlider man inte för bebbens skull kanske är det två hihi men hoppas det går bra idag då! skriv hur det gick sen...
    kram

Liknande trådar

  1. Stickningar i Magen:(
    By Anonym in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-10-06, 19:14
  2. stickningar i magen......orolig :/
    By aek82 in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-01, 20:31
  3. Stickningar i magen + ont i ljumskarna?
    By Livis in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 22:50
  4. stickningar i magen?
    By jessica st in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 11:04
  5. Stickningar i magen?
    By Monstrea in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 11:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar