Vad gör ni i helgen? (+svar)
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    Vad gör ni i helgen? (+svar)

    Vi funderar på att gå på badhuset ikväll för att sedan bänka oss i soffan, vi vill mest av allt nu ha en familjemyskväll:-)

    I morgon spelar Hampus en hockeymatch och på söndag går jag och Nova på barnridning.

    Jag vill bara vara med barnen och våra djur i helgen, så jag hoppas vädret bli bra så vi kan vara ute på gården bara
    Anna m Hampus & Nova
  2. 1
    Vad gör ni i helgen? (+svar) Vi funderar på att gå på badhuset ikväll för att sedan bänka oss i soffan, vi vill mest av allt nu ha en familjemyskväll:-)

    I morgon spelar Hampus en hockeymatch och på söndag går jag och Nova på barnridning.

    Jag vill bara vara med barnen och våra djur i helgen, så jag hoppas vädret bli bra så vi kan vara ute på gården bara
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Idag ska vi baka bullar, muffins och ambroskaka för i morgon är det dop av lillebror.
    Funderar på att åka ut till stallet med Becca på söndag med hennes kompis och vara med på deras turridning för tio kronor.

    Anars tar vi det mest som det kommer, förra helgen var vi och åkte skridskor och nästa helg börjar storebror på simning så då vet jag inte riktigt vad jag och Becca ska hitta på.
  4. 2
    Idag ska vi baka bullar, muffins och ambroskaka för i morgon är det dop av lillebror.
    Funderar på att åka ut till stallet med Becca på söndag med hennes kompis och vara med på deras turridning för tio kronor.

    Anars tar vi det mest som det kommer, förra helgen var vi och åkte skridskor och nästa helg börjar storebror på simning så då vet jag inte riktigt vad jag och Becca ska hitta på.

Liknande trådar

  1. Svar på malojeli's svar från igårkväll
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-09-09, 07:11
  2. Svar på svar som jag inte hann med...
    By Selenicereus in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-08-05, 21:27
  3. Svar till Cogito ang könsjäviga svar
    By Ben Dover in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 20:14
  4. Tack för alla svar om helgen
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-29, 15:21
  5. Trekant i helgen. Behöver svar....
    By Tillfälligt anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 15:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar