Tack.. men mer hjälp tack
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Tack.. men mer hjälp tack

    Det känns skönt att man fick något svar... vad söta ni är, men tyvärr så har jag kollat lite och jag förstår fortfarande inte???? Jag är ju verkligen dum när det gäller alla dator grejer, hur korrigerar man listan, det är ingen bråska för jag vill veta exakta datumet först ändå och det ska jag på torsdag....
  2. 1
    Tack.. men mer hjälp tack Det känns skönt att man fick något svar... vad söta ni är, men tyvärr så har jag kollat lite och jag förstår fortfarande inte???? Jag är ju verkligen dum när det gäller alla dator grejer, hur korrigerar man listan, det är ingen bråska för jag vill veta exakta datumet först ändå och det ska jag på torsdag....
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Hej!
    Vad skönt att höra att man inte är ensam om att inte förstå... jag hade också problem. Gör så här: Öppna senaste versionen av BF listan. Markera hela listan inkl. statistiken längst ner och kopiera (Ctrl+c). Tryck på "Bakåtknappen" och öppna sen ett nytt inlägg och klista in (Ctrl+v). Sen skriver du in dig själv på rätt plats och uppdaterar nere i statistiken, och skicka iväg inlägget.
    Lycka till!
  4. 2
    Hej!
    Vad skönt att höra att man inte är ensam om att inte förstå... jag hade också problem. Gör så här: Öppna senaste versionen av BF listan. Markera hela listan inkl. statistiken längst ner och kopiera (Ctrl+c). Tryck på "Bakåtknappen" och öppna sen ett nytt inlägg och klista in (Ctrl+v). Sen skriver du in dig själv på rätt plats och uppdaterar nere i statistiken, och skicka iväg inlägget.
    Lycka till!

Liknande trådar

  1. Men hjälp gravid igen, namn hjälp tack
    By sötismamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-04-30, 08:40
  2. Tack! Tack! Tack! *delar ut medaljer*
    By MaryT* in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-04-17, 21:14
  3. Tack HM, tack Eleven, tack mataffaren.se
    By ~ullebulle~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-20, 08:29
  4. tack tack tack till min nissa!
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 15:33
  5. Tack tack tack till alla er...
    By Radhuskajsa in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-25, 09:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar