Jag tror att jag känt bebisen :)
Aprilbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jul 2013
    #1

    Jag tror att jag känt bebisen :)

    Jag tror att jag känt bebisen för första gången Jag hade varit uppe och gått en vända i huset och när jag gick och la mig igen kände jag som om såpbubblor sprack långt nere till vänster i magen. Några minuter senare kändes det som nervryckningar man kan ha vid ögat. Jag kände ryckningarna igen när jag vaknade igen senare på morgonen. Tror ni att det kan ha varit bebisen jag känt? Känner jag det igen kommer jag nog vara ganska säker. 16+4 idag.
  2. 1
    Jag tror att jag känt bebisen :) Jag tror att jag känt bebisen för första gången Jag hade varit uppe och gått en vända i huset och när jag gick och la mig igen kände jag som om såpbubblor sprack långt nere till vänster i magen. Några minuter senare kändes det som nervryckningar man kan ha vid ögat. Jag kände ryckningarna igen när jag vaknade igen senare på morgonen. Tror ni att det kan ha varit bebisen jag känt? Känner jag det igen kommer jag nog vara ganska säker. 16+4 idag.
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Wiiie de var det nog ! Jag har känt supersmå buffar men är väldigt osäker på om det är bebis eller tarmar *haha*
  4. 2
    Wiiie de var det nog ! Jag har känt supersmå buffar men är väldigt osäker på om det är bebis eller tarmar *haha*
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Det låter precis som små bebisbuffar! Underbart!
  6. 3
    Det låter precis som små bebisbuffar! Underbart!
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Underbart! Ligger själv och funderar på om det är bebis eller tarmarna jag känner ;-)
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx
    Mamma till tre pojkar födda -03 och -05 och -14. BF 18/2
  8. 4
    Underbart! Ligger själv och funderar på om det är bebis eller tarmarna jag känner ;-)
  9. Medlem sedan
    Jul 2013
    #5
    Själv börjar jag tro att det inte var bebisen jag kände. Har inte känt något sen dess och antar att det var lite för tidigt för att vara första graviditeten.. Men det kommer väl snart
  10. 5
    Själv börjar jag tro att det inte var bebisen jag kände. Har inte känt något sen dess och antar att det var lite för tidigt för att vara första graviditeten.. Men det kommer väl snart
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Jag tror också att jag kände av bebisen en gång i v16, det kändes verkligen som att någonting rörde sig i mig. Som att bebisen gjorde en kullerbytta eller något
  12. 6
    Jag tror också att jag kände av bebisen en gång i v16, det kändes verkligen som att någonting rörde sig i mig. Som att bebisen gjorde en kullerbytta eller något
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar