Facebook-grupp!
Septemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Facebook-grupp!

    Nu finns det en Facebook-grupp som heter Septemberbäbis 2014. Den är än så länge bara sluten så att alla kan söka efter den, vi ändrar till hemlig när vi börjar få lite medlemmar.

    Till en början kommer jag godkänna alla som vill gå med, vi hoppas på att få rätt klientel, men jag godkänner ingen som verkar mysko...

    Ok?
    Gnoti seavton
  2. 1
    Facebook-grupp! Nu finns det en Facebook-grupp som heter Septemberbäbis 2014. Den är än så länge bara sluten så att alla kan söka efter den, vi ändrar till hemlig när vi börjar få lite medlemmar.

    Till en början kommer jag godkänna alla som vill gå med, vi hoppas på att få rätt klientel, men jag godkänner ingen som verkar mysko...

    Ok?
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    hittar inte gruppen. Men jag undrar lite. Syns det att man gått med i denna grupp om man går med? Eller vad menas med "sluten"
  4. 2
    hittar inte gruppen. Men jag undrar lite. Syns det att man gått med i denna grupp om man går med? Eller vad menas med "sluten"
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    Sök här:
    https://www.facebook.com/groups/691352087595730/
    Den heter alltså Septemberbäbis 2014

    Sluten definieras såhär: Alla kan se vem som är med i den. Bara medlemmar kan läsa inläggen.

    Så fort vi börjar få lite medlemmar ändrar jag status till hemlig, men det är så krångligt med en hemlig grupp från början. Det går inte att söka på den, och du måste vara vän med en admin för att kunna bli tillagd.
  6. 3
    Sök här:
    https://www.facebook.com/groups/691352087595730/
    Den heter alltså Septemberbäbis 2014

    Sluten definieras såhär: Alla kan se vem som är med i den. Bara medlemmar kan läsa inläggen.

    Så fort vi börjar få lite medlemmar ändrar jag status till hemlig, men det är så krångligt med en hemlig grupp från början. Det går inte att söka på den, och du måste vara vän med en admin för att kunna bli tillagd.
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Tack för länken. Dyker upp där om ett tag
  8. 4
    Tack för länken. Dyker upp där om ett tag
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar