äntligen fredag
Februaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jun 2014
    #1

    äntligen fredag

    Idag blir det fredags mys med mina tjejer och någon bra film att titta på tillsammans med dom. vi bestämde i morse att vi ska äta kyckling, ris och currysås till middag idag. På måndag ska till barnmorskan för den andra kontrollen sen jag blev gravid. Hoppas att jag fått upp mitt järnvärde lite eftersom att jag hade 13 sist och man bör ligga mellan 60-80. Jag har däremot bra HB. Ha en trevlig helg
  2. 1
    äntligen fredag Idag blir det fredags mys med mina tjejer och någon bra film att titta på tillsammans med dom. vi bestämde i morse att vi ska äta kyckling, ris och currysås till middag idag. På måndag ska till barnmorskan för den andra kontrollen sen jag blev gravid. Hoppas att jag fått upp mitt järnvärde lite eftersom att jag hade 13 sist och man bör ligga mellan 60-80. Jag har däremot bra HB. Ha en trevlig helg
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Passa på att ha extra fredagsmys idag, det förtjänar ni!!
    Håller tummarna för att värdet har gått upp så du får må lite bättre nu efter allt!
    Ha en härlig helg!!!
  4. 2
    Passa på att ha extra fredagsmys idag, det förtjänar ni!!
    Håller tummarna för att värdet har gått upp så du får må lite bättre nu efter allt!
    Ha en härlig helg!!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar