Ny här
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jan 2013
    #1

    Ny här

    Hej, jag väntar mitt andra barn. Fick ett tidigt ul i måndags och allt såg jättebra ut är i v.14.
  2. 1
    Ny här Hej, jag väntar mitt andra barn. Fick ett tidigt ul i måndags och allt såg jättebra ut är i v.14.
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Hej!
    Grattis och välkommen hit
  4. 2
    Hej!
    Grattis och välkommen hit
  5. Medlem sedan
    Jan 2015
    #3
    Hej! Jag väntar mitt första barn och är också ny här är i vecka 13. Gratulerar!
  6. 3
    Hej! Jag väntar mitt första barn och är också ny här är i vecka 13. Gratulerar!
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Välkommen!
  8. 4
    Välkommen!
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Välkomna båda två
  10. 5
    Välkomna båda två
  11. Medlem sedan
    Jan 2015
    #6
    Tack! helt exalterad! vi ha fått tid för vårt ultraljud den 9:e februari längtar att få se vår lilla bebis igen <3
  12. 6
    Tack! helt exalterad! vi ha fått tid för vårt ultraljud den 9:e februari längtar att få se vår lilla bebis igen <3
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7
    Mysigt! Vi har RUL 3/2, man längtar!!
  14. 7
    Mysigt! Vi har RUL 3/2, man längtar!!
  15. Medlem sedan
    Jan 2015
    #8
    Va härligt! önskar lycka till då har äntligen slutat må illa också, nån annan som mått illa ganska länge?
  16. 8
    Va härligt! önskar lycka till då har äntligen slutat må illa också, nån annan som mått illa ganska länge?
  17. Medlem sedan
    Mar 2008
    #9
    Jag kan fortfarande få vågor av illamående om jag inte ätit på länge eller blir stressad men har tack o lov inte behövt spy, är i v 16 nu Jag har RUL 5/2 men väntar provsvar på FVP nu i veckan
  18. 9
    Jag kan fortfarande få vågor av illamående om jag inte ätit på länge eller blir stressad men har tack o lov inte behövt spy, är i v 16 nu Jag har RUL 5/2 men väntar provsvar på FVP nu i veckan
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10
    Jag slutade må illa kring v.12, är nu i v.18. Minns knappt hur jobbigt det var :P
    Skönt att du mår bättre!
  20. 10
    Jag slutade må illa kring v.12, är nu i v.18. Minns knappt hur jobbigt det var :P
    Skönt att du mår bättre!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar