mediciner
Augustibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Nov 2011
    #1

    mediciner

    Har legat i influensa nu sedan i lördags. Är helt slut. Orkar inte hosta mer. Det gör så ont. O ingen hostmedicin går man ta, eller vet ni något som inte jag vet?????

    Pandora käkar jag o sen är jag busig o tar otrivin comp. Alternativet är att jag annars bara kräker. Men jag förstår varför man inte ska ta det. Får väldigt lätt näsblod.

    alla tips som hjälper är välkomna. Mot huvudvärk, feber, hosta o muskelvärk. 😀
  2. 1
    mediciner Har legat i influensa nu sedan i lördags. Är helt slut. Orkar inte hosta mer. Det gör så ont. O ingen hostmedicin går man ta, eller vet ni något som inte jag vet?????

    Pandora käkar jag o sen är jag busig o tar otrivin comp. Alternativet är att jag annars bara kräker. Men jag förstår varför man inte ska ta det. Får väldigt lätt näsblod.

    alla tips som hjälper är välkomna. Mot huvudvärk, feber, hosta o muskelvärk. 😀
  3. Medlem sedan
    Feb 2015
    #2
    Hostmedicin vågade jag inte ta när jag hade influensa, hostade sönder muskelfästena på högersidan...

    Nässpray får man väl ta, åtminstone Nezeril vad jag har kunnat läsa mig till. Och värktabletter i "normal" dos.

    Hoppas att du kryar på dig! Årets influensa var inte att leka med...
  4. 2
    Hostmedicin vågade jag inte ta när jag hade influensa, hostade sönder muskelfästena på högersidan...

    Nässpray får man väl ta, åtminstone Nezeril vad jag har kunnat läsa mig till. Och värktabletter i "normal" dos.

    Hoppas att du kryar på dig! Årets influensa var inte att leka med...
  5. Medlem sedan
    Aug 2008
    #3
    Kanske du redan blivit frisk men annars så kommer här några små tips.
    Hostmediciner hjälper sällan faktiskt. prova med ljummet honungsvatten och högläge.
    Varma vetekuddar om du har mot värkande muskler, eller varmt bad.
    Vila och drick mycket vatten är annars det bästa rådet.
  6. 3
    Kanske du redan blivit frisk men annars så kommer här några små tips.
    Hostmediciner hjälper sällan faktiskt. prova med ljummet honungsvatten och högläge.
    Varma vetekuddar om du har mot värkande muskler, eller varmt bad.
    Vila och drick mycket vatten är annars det bästa rådet.
  7. Medlem sedan
    Nov 2011
    #4
    Hej

    Tack för era svar.
    Trodde ett tag att jag kommer aldrig bli frisk - men nu är vi på benen igen. Det har blivit mkt te med honung i - hjälpte en del. Mkt vila och många svordomar (så trist att vara sjuk...blir så less på allt då ).
  8. 4
    Hej

    Tack för era svar.
    Trodde ett tag att jag kommer aldrig bli frisk - men nu är vi på benen igen. Det har blivit mkt te med honung i - hjälpte en del. Mkt vila och många svordomar (så trist att vara sjuk...blir så less på allt då ).
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar