4-7 juni
Junibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Sep 2014
    #1

    4-7 juni

    Äntligen en junigrupp beräknad mellan 4-7 juni. Om pyret vill stanna. Vecka 5 nu (4+2) idag.
  2. 1
    4-7 juni Äntligen en junigrupp beräknad mellan 4-7 juni. Om pyret vill stanna. Vecka 5 nu (4+2) idag.
  3. Medlem sedan
    Sep 2015
    #2
    Yey, junigrupp! Jag är gravid i vecka 5 med vårt första barn, är beräknad till 3/6 2016.
    Har känt av en hel del symtom sedan bara några dagar efter ÄL; ömma, växande bröst, underlivssmärtor, ständigt kissnödig, känsligare luktsinne och tröttare än vanligt. Hoppas på att få följa fler som är beräknade till juni!

    Kram på er
  4. 2
    Yey, junigrupp! Jag är gravid i vecka 5 med vårt första barn, är beräknad till 3/6 2016.
    Har känt av en hel del symtom sedan bara några dagar efter ÄL; ömma, växande bröst, underlivssmärtor, ständigt kissnödig, känsligare luktsinne och tröttare än vanligt. Hoppas på att få följa fler som är beräknade till juni!

    Kram på er
  5. Medlem sedan
    Oct 2015
    #3
    Plussade igårkväll, trodde stickan ljög.. så var tvungen att vänta någon timme och sedan prova igen, och se på sjutton! Trodde fortfarande inte på det imorse så prövade med morgonkisset och clearblue.. "men" ett plus där med! Bf runt 3-7 Juni om allt går vägen!

    kramisar!
  6. 3
    Plussade igårkväll, trodde stickan ljög.. så var tvungen att vänta någon timme och sedan prova igen, och se på sjutton! Trodde fortfarande inte på det imorse så prövade med morgonkisset och clearblue.. "men" ett plus där med! Bf runt 3-7 Juni om allt går vägen!

    kramisar!
  7. Medlem sedan
    Sep 2014
    #4
    Kul! Grattis! hoppas vi alla får stanna! Min graviditet blev till via IVF så man känner sig ganska osäker och rädd.
  8. 4
    Kul! Grattis! hoppas vi alla får stanna! Min graviditet blev till via IVF så man känner sig ganska osäker och rädd.
  9. Medlem sedan
    Oct 2015
    #5
    Fick ett plus igår så om det går som det ska är det beräknat till 7/6.

    Gjort IVF o det är vårt andra barn.
  10. 5
    Fick ett plus igår så om det går som det ska är det beräknat till 7/6.

    Gjort IVF o det är vårt andra barn.
  11. Medlem sedan
    Sep 2015
    #6
    Plussade för en vecka sen...är nu i v 6 med bf 4/6. Håller tummar och tår att allt går vägen....efter en låååång resa med utredningar och operationer fick vi en lyckad fjärde insemination, jag som nästan kastat in handduken....
  12. 6
    Plussade för en vecka sen...är nu i v 6 med bf 4/6. Håller tummar och tår att allt går vägen....efter en låååång resa med utredningar och operationer fick vi en lyckad fjärde insemination, jag som nästan kastat in handduken....
  13. Medlem sedan
    Jan 2015
    #7
    Och jag testade positivt i fredags! Bf 11/6 om allt går som det ska!
  14. 7
    Och jag testade positivt i fredags! Bf 11/6 om allt går som det ska!
  15. Medlem sedan
    Sep 2015
    #8
    Citat Ursprungligen postat av JL8686 Visa inlägg
    Plussade för en vecka sen...är nu i v 6 med bf 4/6. Håller tummar och tår att allt går vägen....efter en låååång resa med utredningar och operationer fick vi en lyckad fjärde insemination, jag som nästan kastat in handduken....
    Åh, grattis! Håller alla tummar, särskilt för er som försökt så länge. Känner ni av några gravidsymtom än?
  16. 8
    Citat Ursprungligen postat av JL8686 Visa inlägg
    Plussade för en vecka sen...är nu i v 6 med bf 4/6. Håller tummar och tår att allt går vägen....efter en låååång resa med utredningar och operationer fick vi en lyckad fjärde insemination, jag som nästan kastat in handduken....
    Åh, grattis! Håller alla tummar, särskilt för er som försökt så länge. Känner ni av några gravidsymtom än?
  17. Medlem sedan
    Sep 2014
    #9
    Säger också grattis! Jag vet mycket väl hur det är att kämpa för det här. I 6 år har vi hållt på, både själva och med hjälp. Förvisso med både frivilliga och ofrivilliga pauser mellan försöken. Lyckades nu på vår första ivf!

    Jag har mått illa, haft stark molvärk, nästan som hugg ibland, ont i bröstvårtor, känsligare mot starka dofter som hårspray osv.
  18. 9
    Säger också grattis! Jag vet mycket väl hur det är att kämpa för det här. I 6 år har vi hållt på, både själva och med hjälp. Förvisso med både frivilliga och ofrivilliga pauser mellan försöken. Lyckades nu på vår första ivf!

    Jag har mått illa, haft stark molvärk, nästan som hugg ibland, ont i bröstvårtor, känsligare mot starka dofter som hårspray osv.
  19. Medlem sedan
    Oct 2015
    #10
    Hoppar in här!
    Plussade 29/9. BF 8/6. Första barnet och jag är både livrädd samt otroligt lycklig. Så nu håller jag tummarna för att det lilla/lille får stanna kvar.

    Har ömma bröst, molvärk långt ner i magen typ som mensvärk fast annorlunda. Känsligare luktsinne och yr. Sover dåligt, massor av konstiga drömmar.
    BF 8/6 2016
  20. 10
    Hoppar in här!
    Plussade 29/9. BF 8/6. Första barnet och jag är både livrädd samt otroligt lycklig. Så nu håller jag tummarna för att det lilla/lille får stanna kvar.

    Har ömma bröst, molvärk långt ner i magen typ som mensvärk fast annorlunda. Känsligare luktsinne och yr. Sover dåligt, massor av konstiga drömmar.
  21. Medlem sedan
    Jan 2015
    #11
    Jag har också massa märkliga drömmar hela tiden! Är det ett gravidsymptom det med? Så mycket kosntigheter alltså... En annan spännande grej är at jag har massa näsblod, googlade och hittade att det också har med graviditeten att göra! Märkligt värre

    Vart i landet bor ni andra juni-sar?
  22. 11
    Jag har också massa märkliga drömmar hela tiden! Är det ett gravidsymptom det med? Så mycket kosntigheter alltså... En annan spännande grej är at jag har massa näsblod, googlade och hittade att det också har med graviditeten att göra! Märkligt värre

    Vart i landet bor ni andra juni-sar?
  23. Medlem sedan
    Sep 2014
    #12
    Ja, jag drömmer jag med. Sover oroligt. Tröttheten är inte direkt påtaglig ännu. Mådde illa där någon dag, men har avtagit. Hoppas att några symtom kommer tillbaka så man slipper vara så orolig!
  24. 12
    Ja, jag drömmer jag med. Sover oroligt. Tröttheten är inte direkt påtaglig ännu. Mådde illa där någon dag, men har avtagit. Hoppas att några symtom kommer tillbaka så man slipper vara så orolig!
  25. Medlem sedan
    Oct 2015
    #13
    Citat Ursprungligen postat av Sisterland Visa inlägg
    Vart i landet bor ni andra juni-sar?
    Jag bor i Göteborg! Hade varit roligt om vi va fler så kan vi kanske träffas längre fram o ta en fika eller två.
    BF 8/6 2016
  26. 13
    Citat Ursprungligen postat av Sisterland Visa inlägg
    Vart i landet bor ni andra juni-sar?
    Jag bor i Göteborg! Hade varit roligt om vi va fler så kan vi kanske träffas längre fram o ta en fika eller två.
  27. Medlem sedan
    Sep 2014
    #14
    Ja, jag drömmer jag med. Sover oroligt. Tröttheten är inte direkt påtaglig ännu. Mådde illa där någon dag, men har avtagit. Hoppas att några symtom kommer tillbaka så man slipper vara så orolig!
  28. 14
    Ja, jag drömmer jag med. Sover oroligt. Tröttheten är inte direkt påtaglig ännu. Mådde illa där någon dag, men har avtagit. Hoppas att några symtom kommer tillbaka så man slipper vara så orolig!
  29. Medlem sedan
    Sep 2014
    #15
    Oj, blev visst skickat två gånger..

    Jag bor i sundsvall!
  30. 15
    Oj, blev visst skickat två gånger..

    Jag bor i sundsvall!
  31. Medlem sedan
    Jan 2015
    #16
    Och jag bor i Stockholm! So far ingen i samma del av landet alltså
  32. 16
    Och jag bor i Stockholm! So far ingen i samma del av landet alltså
  33. Medlem sedan
    Sep 2014
    #17
    Hehe nä! Det var ju lite tråkigt.

    Nytt gravidsymptom har jag kommit på! Jag FRYSER så förbannat! Och jag är väldigt varm i vanliga fall!
  34. 17
    Hehe nä! Det var ju lite tråkigt.

    Nytt gravidsymptom har jag kommit på! Jag FRYSER så förbannat! Och jag är väldigt varm i vanliga fall!
  35. Medlem sedan
    Jan 2015
    #18
    Haha! Jag som normalt sett är väldigt frusen är nu VARM som bara den!
  36. 18
    Haha! Jag som normalt sett är väldigt frusen är nu VARM som bara den!
  37. Medlem sedan
    Sep 2014
    #19
    Haha, vad märkligt!
  38. 19
    Haha, vad märkligt!
  39. Medlem sedan
    Oct 2015
    #20
    Hej, jag hoppar också in här! Plussade igår, BF 10/6!!
  40. 20
    Hej, jag hoppar också in här! Plussade igår, BF 10/6!!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar