märkligt!
Junibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Sep 2014
    #1

    märkligt!

    Vad märkligt det här är tycker jag. Jag har mått hur bra som helst under första delen då de allra flesta mår pyton med illamående osv. NU har jag börjat må pyton. I vecka 14!? Är inte det märkligt!?
    Illamående före och efter måltid som kan hålla i i flera timmar, svårt att sova! Vaknar mitt i natten och är pigg som en lärka och kan inte somna om!
  2. 1
    märkligt! Vad märkligt det här är tycker jag. Jag har mått hur bra som helst under första delen då de allra flesta mår pyton med illamående osv. NU har jag börjat må pyton. I vecka 14!? Är inte det märkligt!?
    Illamående före och efter måltid som kan hålla i i flera timmar, svårt att sova! Vaknar mitt i natten och är pigg som en lärka och kan inte somna om!
  3. Medlem sedan
    Oct 2015
    #2
    Citat Ursprungligen postat av frucsvensson Visa inlägg
    Vad märkligt det här är tycker jag. Jag har mått hur bra som helst under första delen då de allra flesta mår pyton med illamående osv. NU har jag börjat må pyton. I vecka 14!? Är inte det märkligt!?
    Illamående före och efter måltid som kan hålla i i flera timmar, svårt att sova! Vaknar mitt i natten och är pigg som en lärka och kan inte somna om!
    Samma sak här förutom illamåendet, det har blivit bättre men sömnen. Herregud jag somnar fort men vaknar alltid runt 3 på natten och kan inte för mitt liv somna om. Så sjukt jobbigt när man vet att man behöver sömnen för att orka med.
    BF 8/6 2016
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av frucsvensson Visa inlägg
    Vad märkligt det här är tycker jag. Jag har mått hur bra som helst under första delen då de allra flesta mår pyton med illamående osv. NU har jag börjat må pyton. I vecka 14!? Är inte det märkligt!?
    Illamående före och efter måltid som kan hålla i i flera timmar, svårt att sova! Vaknar mitt i natten och är pigg som en lärka och kan inte somna om!
    Samma sak här förutom illamåendet, det har blivit bättre men sömnen. Herregud jag somnar fort men vaknar alltid runt 3 på natten och kan inte för mitt liv somna om. Så sjukt jobbigt när man vet att man behöver sömnen för att orka med.
  5. Medlem sedan
    Sep 2014
    #3
    Ja!! 3 eller 3.30 är standard för mig! Ska till barnmorskan imorgon så ska fråga henne då om varför det blir så!

    Men illamåendet då, har ni nått tips!? Alltså mitt illamående sitter i halsen, som att det är kräks där typ som vill komma upp så fort jag pratar eller hostar till. Än så länge funderar det för stunden med att jag dricker lite vatten försiktigt.
  6. 3
    Ja!! 3 eller 3.30 är standard för mig! Ska till barnmorskan imorgon så ska fråga henne då om varför det blir så!

    Men illamåendet då, har ni nått tips!? Alltså mitt illamående sitter i halsen, som att det är kräks där typ som vill komma upp så fort jag pratar eller hostar till. Än så länge funderar det för stunden med att jag dricker lite vatten försiktigt.
  7. Medlem sedan
    Oct 2015
    #4
    Känner samma typ av illamående i halsen.
    Känner att maten inte riktigt går ner utan de fastnar i halsen och när jag hostar eller rapar kan en å annan matbit komma upp. Jätte äckligt !
    Försöker dricka mängder. Men känslan är densamma.
    Gravid 11 plus 1
  8. 4
    Känner samma typ av illamående i halsen.
    Känner att maten inte riktigt går ner utan de fastnar i halsen och när jag hostar eller rapar kan en å annan matbit komma upp. Jätte äckligt !
    Försöker dricka mängder. Men känslan är densamma.
    Gravid 11 plus 1
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar