Myran!!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Myran!!

    Jag kommer imorgon!!! Bara så du vet

    Tyvärr har min kompis fått förhinder ocjh kommer och hälsar på vid senare tillfälle... men det betyder ju bara att jag inte har brådis hem imorrn

    Kram!! Ladda med majskrokar till mig och knäpp mig på fingrarna om jag blir för onyttig!!!
  2. 1
    Myran!! Jag kommer imorgon!!! Bara så du vet

    Tyvärr har min kompis fått förhinder ocjh kommer och hälsar på vid senare tillfälle... men det betyder ju bara att jag inte har brådis hem imorrn

    Kram!! Ladda med majskrokar till mig och knäpp mig på fingrarna om jag blir för onyttig!!!
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VA GLAD JAG BLIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  4. 2
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VA GLAD JAG BLIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liknande trådar

  1. Myran!!!!
    By Smilla... in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-08, 11:40
  2. Myran!
    By PinkDaisy in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-02, 11:16
  3. Myran!!!
    By ~Milla~ in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 10:46
  4. Myran???
    By *Mariah* in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 21:06
  5. MYRAN!!!! *ot*
    By Cina m Julia & Maja in forum _0505 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 10:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar