Givande och trevlig kväll
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Givande och trevlig kväll

    har träffat andra änglamammor ikväll. Så skönt det var i en kyrka i jönköping. Så skönt att höra att man tänker lika dant i stort sett. Man är ju i olika faser, salig blandning men det var skönt ändå. Vissa har mer erfarenheter än andra så delar man med sig av sina. Mycket att ta in av allt nytt. Men så bra. Äntligen. Nu e man inte så ensam om sin upplevelse iaf. Sen tände vi ljus för våra små/stora barn som gått bort. mysigt. kram änglaföräldrar!
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    Givande och trevlig kväll har träffat andra änglamammor ikväll. Så skönt det var i en kyrka i jönköping. Så skönt att höra att man tänker lika dant i stort sett. Man är ju i olika faser, salig blandning men det var skönt ändå. Vissa har mer erfarenheter än andra så delar man med sig av sina. Mycket att ta in av allt nytt. Men så bra. Äntligen. Nu e man inte så ensam om sin upplevelse iaf. Sen tände vi ljus för våra små/stora barn som gått bort. mysigt. kram änglaföräldrar!
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Vad skönt att du fick träffa andra mammor som vet hur det är. Låter fint med ljuständning.

    Kram
  4. 2
    Vad skönt att du fick träffa andra mammor som vet hur det är. Låter fint med ljuständning.

    Kram
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    ja det var en otrolig lättnad. Man är inte ensam. Bjöd hem nån så hoppas hon vill komma snart. Hon e mamma ledig. kram.
  6. 3
    ja det var en otrolig lättnad. Man är inte ensam. Bjöd hem nån så hoppas hon vill komma snart. Hon e mamma ledig. kram.
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Det låter som ett trevligt sätt att få träffa andra i samma situation.

    En fråga hur kom det sig att ni träffades? vem ordnade det, jag bor i västmanland, och skulle vilja komma ikontakt med andra ängla föräldrar.

    Åsa mamma till

    Sandra f-99 Douglas f-070306 d-070307
  8. 4
    Det låter som ett trevligt sätt att få träffa andra i samma situation.

    En fråga hur kom det sig att ni träffades? vem ordnade det, jag bor i västmanland, och skulle vilja komma ikontakt med andra ängla föräldrar.

    Åsa mamma till

    Sandra f-99 Douglas f-070306 d-070307
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5
    Jag läste i tidningen om ett par i trakten här. Sen kollade jag på fl. Där fanns en hel tråd om traktens änglaföräldrar. Så jag hoppade in där. kolla runt på fl, där är det lite mer drag. Kanske finns det några där du bor. Nån från kyrkan som ordnade det tror jag. vet inte så noga. Men annars brukade de va i olika deras hem. Träffar med och utan barn. kram.
  10. 5
    Jag läste i tidningen om ett par i trakten här. Sen kollade jag på fl. Där fanns en hel tråd om traktens änglaföräldrar. Så jag hoppade in där. kolla runt på fl, där är det lite mer drag. Kanske finns det några där du bor. Nån från kyrkan som ordnade det tror jag. vet inte så noga. Men annars brukade de va i olika deras hem. Träffar med och utan barn. kram.
  11. Medlem sedan
    Apr 2007
    #6
    Hej vad menar du med fl, är det dågon sida här inne?

    Åsa
  12. 6
    Hej vad menar du med fl, är det dågon sida här inne?

    Åsa
  13. Annabertilsson
    #7

    Fl = familjeliv

    fl = familjeliv, det är ett annat forum, liknande AFF www.familjeliv.se
  14. 7
    Fl = familjeliv fl = familjeliv, det är ett annat forum, liknande AFF www.familjeliv.se

Liknande trådar

  1. En sån trevlig kväll!
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-10-12, 05:29
  2. En givande kväll/natt...
    By millis42 in forum Tonåringar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 19:38
  3. Ha nu en trevlig kväll
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 15:46
  4. Trevlig kväll
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 22:43
  5. Trevlig kväll
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-19, 02:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar