usch *ot*
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    usch *ot*

    Jag kom precis hem från mina föräldrar, de hade varit barnvakt i ett par timmar.
    När jag kommer in sitter min pappa i telefon och jag hör att något hänt
    Det visar sig att en släkting till mig, med tre barn varav 2 tonåringar, just förlorat sin 17 åring
    H*n hade varit på fest hos en kompis, denna kompis hade köpt ngt på internet som man skulle hälla i ölen, morgonen efter ringer kompisen till min släkting och skriker att h*n inte går att väcka
    Nu sitter jag här och känner mig...tom, ledsen, arg, en 17-åring så ung, så dumt och så onödigt....livet är inte rättvist
    Have fun!

    Mamma till tre, L-0309, I-0502, S-0709
  2. 1
    usch *ot* Jag kom precis hem från mina föräldrar, de hade varit barnvakt i ett par timmar.
    När jag kommer in sitter min pappa i telefon och jag hör att något hänt
    Det visar sig att en släkting till mig, med tre barn varav 2 tonåringar, just förlorat sin 17 åring
    H*n hade varit på fest hos en kompis, denna kompis hade köpt ngt på internet som man skulle hälla i ölen, morgonen efter ringer kompisen till min släkting och skriker att h*n inte går att väcka
    Nu sitter jag här och känner mig...tom, ledsen, arg, en 17-åring så ung, så dumt och så onödigt....livet är inte rättvist
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Men store tid!!

    Fy helvete vad otäckt! Och det känns som om man inte kan skydda sig mot det på något vis i världen mer än att predika och predika och sen vid Gud hoppas att ungarna lyssnat och begripit. Och sen att ingen annan "på kul" gör det åt dem utan deras vetskap. Är det okej att fodra ett rum med bomull och låsa in dem på livstid??? *vill*

    Det finns inget som kan stötta eller styrka och det går inte ens att förstå. Jag är bara innerligt ledsen för deras skull!
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  4. 2
    Men store tid!! Fy helvete vad otäckt! Och det känns som om man inte kan skydda sig mot det på något vis i världen mer än att predika och predika och sen vid Gud hoppas att ungarna lyssnat och begripit. Och sen att ingen annan "på kul" gör det åt dem utan deras vetskap. Är det okej att fodra ett rum med bomull och låsa in dem på livstid??? *vill*

    Det finns inget som kan stötta eller styrka och det går inte ens att förstå. Jag är bara innerligt ledsen för deras skull!
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3

    Bedrövligt!

    Sånt där gör mig verkligen mörkrädd! Jag vill inte ens tänka på det. Blä.
  6. 3
    Bedrövligt! Sånt där gör mig verkligen mörkrädd! Jag vill inte ens tänka på det. Blä.
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    NEJ!!

    Nej och nej! Jag blir så ledsen, arg och upprörd när jag läser om det som drabbat den arma familjen. Så fruktansvärt ONÖDIGT! Vilken fruktansvärd förlust. Att mista sitt barn måste vara det absolut värsta som kan hända.

    )Känner mest för att kasta mig över telefonen till MINA tonåringar och be dem att aldrig, aldrig göra så.)
  8. 4
    NEJ!! Nej och nej! Jag blir så ledsen, arg och upprörd när jag läser om det som drabbat den arma familjen. Så fruktansvärt ONÖDIGT! Vilken fruktansvärd förlust. Att mista sitt barn måste vara det absolut värsta som kan hända.

    )Känner mest för att kasta mig över telefonen till MINA tonåringar och be dem att aldrig, aldrig göra så.)
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Nej vad hemskt. En såm oerhörd tragedi. Internet kan ställa till med mycket dumt...
  10. 5
    Nej vad hemskt. En såm oerhörd tragedi. Internet kan ställa till med mycket dumt...
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    Så fruktansvärt. Finner inte ord. Skickar många varma kramar.

    R/E
  12. 6
    Så fruktansvärt. Finner inte ord. Skickar många varma kramar.

    R/E
  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7
    Mmmm,de hinner kanske inte göra nåt innan du ser dem ikväll så det kanske är lite stressat att kasta sig på telefonen. Men jagtycker absolut du skall berätta för dem. Så har de hört det åtminstonde en gång.

    Stor kram
    R/E
  14. 7
    Mmmm,de hinner kanske inte göra nåt innan du ser dem ikväll så det kanske är lite stressat att kasta sig på telefonen. Men jagtycker absolut du skall berätta för dem. Så har de hört det åtminstonde en gång.

    Stor kram
    R/E
  15. Medlem sedan
    Dec 2000
    #8
    Så otroligt fruktansvärt! Finner inga ord, men tänker på er anhöriga, så otroligt tragiskt!
  16. 8
    Så otroligt fruktansvärt! Finner inga ord, men tänker på er anhöriga, så otroligt tragiskt!

Liknande trådar

  1. Usch, usch och goda nyheter ;)
    By Uwis in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-19, 18:52
  2. Usch usch. Om vaccination
    By karinko in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-20, 07:01
  3. usch usch usch...mitt första plus !
    By Elin Solstråle in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 10:14
  4. Usch, usch, usch! Invägning!
    By Linda & Filippa+Måns in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 12:26
  5. Usch usch usch..........(Tradera)
    By A-M in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-30, 11:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar