Första dagen på hp!
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Första dagen på hp!

    Gud, vad skönt! Sambon jobbar hemifrån idag och lämnade barnen på förskolan. Själv knallar jag fortfarande runt i HANS morgonrock (min ligger i tvätten och jag tänker INTE tvätta just nu) och det känns bara hur lyxigt som helst. Jag sov underbart inatt och behövde bara kila på toa 1 ggr. Bara det är underbart!! Nu ska jag ta och njuta lite mer av dagen och plocka lite lite här hemma och ta och göra mig presentabel oxå. ;-)

    Hoppas ni andra har en lika underbar dag som jag.
  2. 1
    Första dagen på hp! Gud, vad skönt! Sambon jobbar hemifrån idag och lämnade barnen på förskolan. Själv knallar jag fortfarande runt i HANS morgonrock (min ligger i tvätten och jag tänker INTE tvätta just nu) och det känns bara hur lyxigt som helst. Jag sov underbart inatt och behövde bara kila på toa 1 ggr. Bara det är underbart!! Nu ska jag ta och njuta lite mer av dagen och plocka lite lite här hemma och ta och göra mig presentabel oxå. ;-)

    Hoppas ni andra har en lika underbar dag som jag.
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2
    Skönt för dig!

    Dessvärre är det 6 veckor kvar för min del innan jag går på ledighet. Är dock ledig över påsken, men det känns ju som en evighet tills dess.

    ska på föräldrarkurs idag, så idag jobbar jag bara halvdag! Men det regnar och det känns allmänt trist, och så ska jag jobba imorgon

    Tycker faktiskt mest synd om mig själv idag!
  4. 2
    Skönt för dig!

    Dessvärre är det 6 veckor kvar för min del innan jag går på ledighet. Är dock ledig över påsken, men det känns ju som en evighet tills dess.

    ska på föräldrarkurs idag, så idag jobbar jag bara halvdag! Men det regnar och det känns allmänt trist, och så ska jag jobba imorgon

    Tycker faktiskt mest synd om mig själv idag!
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Skönt;p Har hp från den 20:de men går hemma nu endå, sjukskriven 50% sen så hade ja lite dagar att ta ut på jobbet...hade dött annars! jahaja så vad ska vi nu göra i ca 2 månader...sova=)? kram
  6. 3
    Skönt;p Har hp från den 20:de men går hemma nu endå, sjukskriven 50% sen så hade ja lite dagar att ta ut på jobbet...hade dött annars! jahaja så vad ska vi nu göra i ca 2 månader...sova=)? kram
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Ååååhhh, vad underbart det låter
    Blir verkligen glad för din skull!
  8. 4
    Ååååhhh, vad underbart det låter
    Blir verkligen glad för din skull!
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5

    vad skööönt

    Njuuut nu!
    ♥Par i prinsessor♥
  10. 5
    vad skööönt Njuuut nu!
  11. Medlem sedan
    Dec 2007
    #6

    Visst är det skönt

    jag är ju också hemma nu from igår 14/3 det är så skönt bara gå och slappa hela dagen och gå ut och gå det var också skönt fast det vet du ju redan att jag har gjort.

    Kram på dig
  12. 6
    Visst är det skönt jag är ju också hemma nu from igår 14/3 det är så skönt bara gå och slappa hela dagen och gå ut och gå det var också skönt fast det vet du ju redan att jag har gjort.

    Kram på dig
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7
    Jo, jag vet! ;-) Men det är helt underbart!! Och bara det att kunna lägga sig och sova en stund på dagen innan jag ska hämta barnen på förskolan. Så behövligt!
  14. 7
    Jo, jag vet! ;-) Men det är helt underbart!! Och bara det att kunna lägga sig och sova en stund på dagen innan jag ska hämta barnen på förskolan. Så behövligt!
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8
    Det gör jag! ;-)
  16. 8
    Det gör jag! ;-)
  17. Medlem sedan
    Aug 2002
    #9
    Tack! Kroppen behöver verkligen få denna vila!
  18. 9
    Tack! Kroppen behöver verkligen få denna vila!
  19. Medlem sedan
    Aug 2002
    #10
    Sova och ligga på soffan och käka praliner ... ;-)
  20. 10
    Sova och ligga på soffan och käka praliner ... ;-)

Liknande trådar

  1. Första dagen...
    By hoppfull in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-04, 21:38
  2. Första dagen.........
    By tottis in forum Vikt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2009-01-14, 18:25
  3. Första dagen på ren kur..
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-06, 13:25
  4. första dagen
    By sholof in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 08:35
  5. I dag var det första dagen
    By jessisa4 in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 09:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar