Enkätdags:
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Enkätdags:

    NU är det bara ytan jag menar inte religion,värderingar eller sexualitet.
    Svara gärna i bilder om ni vill.

    1.Vilken artist/kändis stil skulle du vilja testa? Motivera.
    2.Vilken artist/kändis stil skulle du kunna ta över direkt? Motivera
    3.Vilken artist/kändis stil liknar din egen? Eller närmast i alla fall.
    4.Vilken artist/kändis eller tecknad figur uppfattar du dig likna? Inte utseendet utan till sättet nu.
    5. Vilken artist(kändis/tecknad figur tror du att andra människor uppfattar dig som? Också sättet.
    Nämn 5 olika favoritartister fast de skall vara i olika musikstilar exempelvispera,hårdrock,jazz,smörsångare ,hiphop.
    Fattig är inte den som äger lite,utan den som vill ha mycket.
  2. 1
    Enkätdags: NU är det bara ytan jag menar inte religion,värderingar eller sexualitet.
    Svara gärna i bilder om ni vill.

    1.Vilken artist/kändis stil skulle du vilja testa? Motivera.
    2.Vilken artist/kändis stil skulle du kunna ta över direkt? Motivera
    3.Vilken artist/kändis stil liknar din egen? Eller närmast i alla fall.
    4.Vilken artist/kändis eller tecknad figur uppfattar du dig likna? Inte utseendet utan till sättet nu.
    5. Vilken artist(kändis/tecknad figur tror du att andra människor uppfattar dig som? Också sättet.
    Nämn 5 olika favoritartister fast de skall vara i olika musikstilar exempelvispera,hårdrock,jazz,smörsångare ,hiphop.
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    1.Vilken artist/kändis stil skulle du vilja testa? Motivera.
    # Oj... Kändis? Lena Ohlins coola svalhet och inre glöd vill jag ha. Jag tycker hon är vacker och inte av typen som det går 13 på dussinet av.
    2.Vilken artist/kändis stil skulle du kunna ta över direkt? Motivera
    # Angelina Jolie. Vill ha beniga armar. Nä, bara skoja...*S* Men hon är cool tycker jag. Och satasar på lite otippade saker, me like. Men jag vill inte ha hennes man, maken till slätstruken...

    3.Vilken artist/kändis stil liknar din egen? Eller närmast i alla fall.
    # Hm. Ingen hoppas jag. Jag vill vara unik!! *S*

    4.Vilken artist/kändis eller tecknad figur uppfattar du dig likna? Inte utseendet utan till sättet nu.
    # Goldie Hawn. Samlad när det behövs och i övrigt ute efter dom roliga sakerna i livet och håller familjen närmast.
    5. Vilken artist(kändis/tecknad figur tror du att andra människor uppfattar dig som? Också sättet.
    #Se ovan.
    Nämn 5 olika favoritartister fast de skall vara i olika musikstilar exempelvispera,hårdrock,jazz,s mörsånga re,hiphop.
    #Opera: Pavarotti, Hårdrock: David Coverdale, Smörsångare: Enrique Iglesias, Hiphop: Petter
  4. 2
    1.Vilken artist/kändis stil skulle du vilja testa? Motivera.
    # Oj... Kändis? Lena Ohlins coola svalhet och inre glöd vill jag ha. Jag tycker hon är vacker och inte av typen som det går 13 på dussinet av.
    2.Vilken artist/kändis stil skulle du kunna ta över direkt? Motivera
    # Angelina Jolie. Vill ha beniga armar. Nä, bara skoja...*S* Men hon är cool tycker jag. Och satasar på lite otippade saker, me like. Men jag vill inte ha hennes man, maken till slätstruken...

    3.Vilken artist/kändis stil liknar din egen? Eller närmast i alla fall.
    # Hm. Ingen hoppas jag. Jag vill vara unik!! *S*

    4.Vilken artist/kändis eller tecknad figur uppfattar du dig likna? Inte utseendet utan till sättet nu.
    # Goldie Hawn. Samlad när det behövs och i övrigt ute efter dom roliga sakerna i livet och håller familjen närmast.
    5. Vilken artist(kändis/tecknad figur tror du att andra människor uppfattar dig som? Också sättet.
    #Se ovan.
    Nämn 5 olika favoritartister fast de skall vara i olika musikstilar exempelvispera,hårdrock,jazz,s mörsånga re,hiphop.
    #Opera: Pavarotti, Hårdrock: David Coverdale, Smörsångare: Enrique Iglesias, Hiphop: Petter
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    Oj, vad svårt!

    1.Vilken artist/kändis stil skulle du vilja testa? Motivera.
    Brolle Jr! Vacker, charmig, verkar väldigt trevlig och en otrolig sexappeal.

    2.Vilken artist/kändis stil skulle du kunna ta över direkt? Motivera
    Ingen som jag ska komma på.

    3.Vilken artist/kändis stil liknar din egen? Eller närmast i alla fall.
    Lily Allen litegrann kanske. Men ytterst lite.

    4.Vilken artist/kändis eller tecknad figur uppfattar du dig likna? Inte utseendet utan till sättet nu.
    Kommer inte på någon.

    5. Vilken artist(kändis/tecknad figur tror du att andra människor uppfattar dig som? Också sättet.
    Ingen som har sagt något förutom ett ex som brukade skoja om att jag var som bebisen i Family Gay... *s*

    Nämn 5 olika favoritartister fast de skall vara i olika musikstilar exempelvispera,hårdrock,jazz,s mörsånga re,hiphop.
    Jag gillar t ex:
    Jeff Buckley, Antony&the Johnsons, Lars Winnerbäck, System of a Down, Laleh
  6. 3
    Oj, vad svårt!

    1.Vilken artist/kändis stil skulle du vilja testa? Motivera.
    Brolle Jr! Vacker, charmig, verkar väldigt trevlig och en otrolig sexappeal.

    2.Vilken artist/kändis stil skulle du kunna ta över direkt? Motivera
    Ingen som jag ska komma på.

    3.Vilken artist/kändis stil liknar din egen? Eller närmast i alla fall.
    Lily Allen litegrann kanske. Men ytterst lite.

    4.Vilken artist/kändis eller tecknad figur uppfattar du dig likna? Inte utseendet utan till sättet nu.
    Kommer inte på någon.

    5. Vilken artist(kändis/tecknad figur tror du att andra människor uppfattar dig som? Också sättet.
    Ingen som har sagt något förutom ett ex som brukade skoja om att jag var som bebisen i Family Gay... *s*

    Nämn 5 olika favoritartister fast de skall vara i olika musikstilar exempelvispera,hårdrock,jazz,s mörsånga re,hiphop.
    Jag gillar t ex:
    Jeff Buckley, Antony&the Johnsons, Lars Winnerbäck, System of a Down, Laleh
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    Pixiesvar:

    1.Vilken artist/kändis stil skulle du vilja testa? Motivera.
    * Ingen aning.

    2.Vilken artist/kändis stil skulle du kunna ta över direkt? Motivera
    * Jennifer Aniston. Hon är snygg, har bra smak och har förmågan att se sådär ostylat stylad ut

    3.Vilken artist/kändis stil liknar din egen? Eller närmast i alla fall.
    * Ingen aning, jag är så "vanlig" nuförtiden...

    4.Vilken artist/kändis eller tecknad figur uppfattar du dig likna? Inte utseendet utan till sättet nu.
    * Buttran i Powerpuffpinglorna Sarkastisk ironisk och negativ.

    5. Vilken artist(kändis/tecknad figur tror du att andra människor uppfattar dig som? Också sättet.
    * Ingen aning faktiskt!!

    Nämn 5 olika favoritartister fast de skall vara i olika musikstilar exempelvis

    pera - Vad är det?
    hårdrock - Metallica - de var mina gudar på hela 90-talet
    ,jazz - Hmm.. Näe...
    smörsångare - Manlig sådan också?? Ingen aning faktiskt. Kommer bara på ett namn: Michael Bolton. och honom gillar jag INTE...
    hiphop - Petter och Timbaland.
  8. 4
    Pixiesvar: 1.Vilken artist/kändis stil skulle du vilja testa? Motivera.
    * Ingen aning.

    2.Vilken artist/kändis stil skulle du kunna ta över direkt? Motivera
    * Jennifer Aniston. Hon är snygg, har bra smak och har förmågan att se sådär ostylat stylad ut

    3.Vilken artist/kändis stil liknar din egen? Eller närmast i alla fall.
    * Ingen aning, jag är så "vanlig" nuförtiden...

    4.Vilken artist/kändis eller tecknad figur uppfattar du dig likna? Inte utseendet utan till sättet nu.
    * Buttran i Powerpuffpinglorna Sarkastisk ironisk och negativ.

    5. Vilken artist(kändis/tecknad figur tror du att andra människor uppfattar dig som? Också sättet.
    * Ingen aning faktiskt!!

    Nämn 5 olika favoritartister fast de skall vara i olika musikstilar exempelvis

    pera - Vad är det?
    hårdrock - Metallica - de var mina gudar på hela 90-talet
    ,jazz - Hmm.. Näe...
    smörsångare - Manlig sådan också?? Ingen aning faktiskt. Kommer bara på ett namn: Michael Bolton. och honom gillar jag INTE...
    hiphop - Petter och Timbaland.
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    1.Vilken artist/kändis stil skulle du vilja testa?Pink!Motivera. Kaxigt skön tjej
    2.Vilken artist/kändis stil skulle du kunna ta över direkt? Motivera jill Johnsson - käck, tuff och mysig i ett *s*
    3.Vilken artist/kändis stil liknar din egen? Eller närmast i alla fall.Det finns ingen artist som är som jag, gud bevars....
    4.Vilken artist/kändis eller tecknad figur uppfattar du dig likna? Inte utseendet utan till sättet nu. Nasse *s*
    5. Vilken artist(kändis/tecknad figur tror du att andra människor uppfattar dig som? Också sättet. Ensamma mamman...
    Nämn 5 olika favoritartister fast de skall vara i olika musikstilar exempelvispera,hårdrock,jazz,s mörsånga re,hiphop. Jill Johnsson - countryliknande, metallica - hårdrock, Roffe Wickström - blues, pink - rock/pop, amy diamond - lightpop
  10. 5
    1.Vilken artist/kändis stil skulle du vilja testa?Pink!Motivera. Kaxigt skön tjej
    2.Vilken artist/kändis stil skulle du kunna ta över direkt? Motivera jill Johnsson - käck, tuff och mysig i ett *s*
    3.Vilken artist/kändis stil liknar din egen? Eller närmast i alla fall.Det finns ingen artist som är som jag, gud bevars....
    4.Vilken artist/kändis eller tecknad figur uppfattar du dig likna? Inte utseendet utan till sättet nu. Nasse *s*
    5. Vilken artist(kändis/tecknad figur tror du att andra människor uppfattar dig som? Också sättet. Ensamma mamman...
    Nämn 5 olika favoritartister fast de skall vara i olika musikstilar exempelvispera,hårdrock,jazz,s mörsånga re,hiphop. Jill Johnsson - countryliknande, metallica - hårdrock, Roffe Wickström - blues, pink - rock/pop, amy diamond - lightpop
  11. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6
    Hehe.. *rodnar* läste lite fel... Missade det där lilla ordet "stil" på första frågan utan läste frågan som "vilken artist/kändis skulle du vilja testa?

    Oupps.
  12. 6
    Hehe.. *rodnar* läste lite fel... Missade det där lilla ordet "stil" på första frågan utan läste frågan som "vilken artist/kändis skulle du vilja testa?

    Oupps.
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Enkätdags:
    NU är det bara ytan jag menar inte religion,värderingar eller sexualitet.
    Svara gärna i bilder om ni vill.

    1.Vilken artist/kändis stil skulle du vilja testa? Motivera.
    http://wemu.ru/wp-content/uploads/20...yoflovers1.jpg
    För det är så lång bort från min egen stil
    2.Vilken artist/kändis stil skulle du kunna ta över direkt? Motivera
    http://www.telegraph.co.uk/arts/grap.../25/annie2.jpg För hon är så jävla cool

    3.Vilken artist/kändis stil liknar din egen? Eller närmast i alla fall.
    Hittar ingen bättre bild än denna

    4.Vilken artist/kändis eller tecknad figur uppfattar du dig likna? Inte utseendet utan till sättet nu.
    http://www.telegraph.co.uk/arts/grap.../25/annie2.jpg
    5. Vilken artist(kändis/tecknad figur tror du att andra människor uppfattar dig som? Också sättet.
    http://images.google.se/imgres?imgur...%3Dsv%26sa%3DN
    Nämn 5 olika favoritartister fast de skall vara i olika musikstilar exempelvispera,hårdrock,jazz,s mörsånga re,hiphop.
    Andrea Bocelli-Opera
    KD Lang-Country
    The Pogues-Irländskt
    Eurytmics-Rock
    Gypsy Kings-Spanskt
  14. 7
    Enkätdags:
    NU är det bara ytan jag menar inte religion,värderingar eller sexualitet.
    Svara gärna i bilder om ni vill.

    1.Vilken artist/kändis stil skulle du vilja testa? Motivera.
    http://wemu.ru/wp-content/uploads/20...yoflovers1.jpg
    För det är så lång bort från min egen stil
    2.Vilken artist/kändis stil skulle du kunna ta över direkt? Motivera
    http://www.telegraph.co.uk/arts/grap.../25/annie2.jpg För hon är så jävla cool

    3.Vilken artist/kändis stil liknar din egen? Eller närmast i alla fall.
    Hittar ingen bättre bild än denna

    4.Vilken artist/kändis eller tecknad figur uppfattar du dig likna? Inte utseendet utan till sättet nu.
    http://www.telegraph.co.uk/arts/grap.../25/annie2.jpg
    5. Vilken artist(kändis/tecknad figur tror du att andra människor uppfattar dig som? Också sättet.
    http://images.google.se/imgres?imgur...%3Dsv%26sa%3DN
    Nämn 5 olika favoritartister fast de skall vara i olika musikstilar exempelvispera,hårdrock,jazz,s mörsånga re,hiphop.
    Andrea Bocelli-Opera
    KD Lang-Country
    The Pogues-Irländskt
    Eurytmics-Rock
    Gypsy Kings-Spanskt
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    Jag tycker Angelina passade bättre med Billy faktiskt och Brad med Aniston men vem bryr sig om vad jag tycker i detta fallet
    Musikstilarna var bara exempel bara det skulle bli olika stilar.
  16. 8
    Jag tycker Angelina passade bättre med Billy faktiskt och Brad med Aniston men vem bryr sig om vad jag tycker i detta fallet
    Musikstilarna var bara exempel bara det skulle bli olika stilar.
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
  18. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10
    Haha det kunde ju ha stått så, fniss nu vet vi.
  19. 10
    Haha det kunde ju ha stått så, fniss nu vet vi.
  20. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    Gillar också Buttran fråga tre var svårast att komma på nån.
    Och du skulle välja olika musikstilar själv, mina var bara exempel
  21. 11
    Gillar också Buttran fråga tre var svårast att komma på nån.
    Och du skulle välja olika musikstilar själv, mina var bara exempel
  22. Medlem sedan
    Mar 2003
    #12
    Gillar du rosa? Pink och nasse
  23. 12
    Gillar du rosa? Pink och nasse
  24. Medlem sedan
    Dec 2003
    #13
    1.Vilken artist/kändis stil skulle du vilja testa? Motivera.
    Det vore fräckt att vara lika superstajlad och stenhård som Gwen Stefani för en dag.

    2.Vilken artist/kändis stil skulle du kunna ta över direkt? Motivera
    Nån stilmässigt "diskret typ" som Sophie Zelmani kanske... *ler snett* Men om vi hade samma storlek skulle jag gärna tagit över Nina Perssons garderob.

    3.Vilken artist/kändis stil liknar din egen? Eller närmast i alla fall.
    Tja det kanske var här jag skulle sagt Sophie Zelmani? Fast hon har nog mera klänningar än mej. Jag har ingen särskild stil längre, mer än att det blir mkt svart. I min ungdom var jag synthare

    4.Vilken artist/kändis eller tecknad figur uppfattar du dig likna? Inte utseendet utan till sättet nu.
    Lilla MY

    5. Vilken artist(kändis/tecknad figur tror du att andra människor uppfattar dig som? Också sättet.
    Har inte en susning. Maken brukar säga att jag är "som en katt", då syftar han på att jag är egensinnig, svårflirtad, kelig och gillar att kura ihop mig där det är varmt.

    Nämn 5 olika favoritartister fast de skall vara i olika musikstilar exempelvispera,hårdrock,jazz,s mörsånga re,hiphop.
    Svår fråga, men ok lite snabbt vad jag kommer på just nurå:

    *Reijo Taipale (finsk smörsångare)
    *Elvis
    *Lisa Ekdahl
    *Jeff Buckley
    *Magnus Carlsson fr Weeping Willows (inte schlager-Magnus alltså)
  25. 13
    1.Vilken artist/kändis stil skulle du vilja testa? Motivera.
    Det vore fräckt att vara lika superstajlad och stenhård som Gwen Stefani för en dag.

    2.Vilken artist/kändis stil skulle du kunna ta över direkt? Motivera
    Nån stilmässigt "diskret typ" som Sophie Zelmani kanske... *ler snett* Men om vi hade samma storlek skulle jag gärna tagit över Nina Perssons garderob.

    3.Vilken artist/kändis stil liknar din egen? Eller närmast i alla fall.
    Tja det kanske var här jag skulle sagt Sophie Zelmani? Fast hon har nog mera klänningar än mej. Jag har ingen särskild stil längre, mer än att det blir mkt svart. I min ungdom var jag synthare

    4.Vilken artist/kändis eller tecknad figur uppfattar du dig likna? Inte utseendet utan till sättet nu.
    Lilla MY

    5. Vilken artist(kändis/tecknad figur tror du att andra människor uppfattar dig som? Också sättet.
    Har inte en susning. Maken brukar säga att jag är "som en katt", då syftar han på att jag är egensinnig, svårflirtad, kelig och gillar att kura ihop mig där det är varmt.

    Nämn 5 olika favoritartister fast de skall vara i olika musikstilar exempelvispera,hårdrock,jazz,s mörsånga re,hiphop.
    Svår fråga, men ok lite snabbt vad jag kommer på just nurå:

    *Reijo Taipale (finsk smörsångare)
    *Elvis
    *Lisa Ekdahl
    *Jeff Buckley
    *Magnus Carlsson fr Weeping Willows (inte schlager-Magnus alltså)
  26. Medlem sedan
    Mar 2003
    #14
    Nämen vad tusan det blir ju fel.
    http://gfx.aftonbladet.se/multimedia...in_342731w.jpg
    Svar på fråga 4.
  27. 14
    Nämen vad tusan det blir ju fel.
    http://gfx.aftonbladet.se/multimedia...in_342731w.jpg
    Svar på fråga 4.
  28. Medlem sedan
    Jan 2001
    #15
    Haha, ja, nu vet ni det
    Han var på tv nyss så jag hade tankarna på det...
  29. 15
    Haha, ja, nu vet ni det
    Han var på tv nyss så jag hade tankarna på det...
  30. Medlem sedan
    Mar 2003
    #16
    Du har samma tanke som jag på 1:an,just för att man vanligtvis inte gör det annars hade det varit skoj. Men inte alltid.
  31. 16
    Du har samma tanke som jag på 1:an,just för att man vanligtvis inte gör det annars hade det varit skoj. Men inte alltid.
  32. Medlem sedan
    Sep 2001
    #17
    1.Vilken artist/kändis stil skulle du vilja testa? Motivera.
    #Ozzy Osborne - Det intressanta med honom är att han sjunger otroligt fint, men kan nästan inte prata. Jag byter gärna snabbt tillbaka sen när jag har testat.

    2.Vilken artist/kändis stil skulle du kunna ta över direkt? Motivera
    #Pass

    3.Vilken artist/kändis stil liknar din egen? Eller närmast i alla fall.
    #Alla vanliga, för jag är vanlig

    4.Vilken artist/kändis eller tecknad figur uppfattar du dig likna? Inte utseendet utan till sättet nu.
    #Snorken, eller Muminpappa

    5. Vilken artist(kändis/tecknad figur tror du att andra människor uppfattar dig som?
    Också sättet.
    #Elvis?

    Nämn 5 olika favoritartister fast de skall vara i olika musikstilar
    #
    deathmetal: Arch Enemy,
    powermetal: Dragonforce,
    progressiv rock: Pink Floyd,
    minimalism: Phillip Glass,
    pop: Madonna,
    hissmusik: Norah Jones
    __________________
    Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.
  33. 17
    1.Vilken artist/kändis stil skulle du vilja testa? Motivera.
    #Ozzy Osborne - Det intressanta med honom är att han sjunger otroligt fint, men kan nästan inte prata. Jag byter gärna snabbt tillbaka sen när jag har testat.

    2.Vilken artist/kändis stil skulle du kunna ta över direkt? Motivera
    #Pass

    3.Vilken artist/kändis stil liknar din egen? Eller närmast i alla fall.
    #Alla vanliga, för jag är vanlig

    4.Vilken artist/kändis eller tecknad figur uppfattar du dig likna? Inte utseendet utan till sättet nu.
    #Snorken, eller Muminpappa

    5. Vilken artist(kändis/tecknad figur tror du att andra människor uppfattar dig som?
    Också sättet.
    #Elvis?

    Nämn 5 olika favoritartister fast de skall vara i olika musikstilar
    #
    deathmetal: Arch Enemy,
    powermetal: Dragonforce,
    progressiv rock: Pink Floyd,
    minimalism: Phillip Glass,
    pop: Madonna,
    hissmusik: Norah Jones
    __________________
  34. Medlem sedan
    Mar 2003
    #18
    Ja det är väl konstigt med farbror Osbourne,kan föra sig så på scen och när han går av blir han som en liten gubbe. Jag gillar honom stenhårt både av och på scen
  35. 18
    Ja det är väl konstigt med farbror Osbourne,kan föra sig så på scen och när han går av blir han som en liten gubbe. Jag gillar honom stenhårt både av och på scen

Liknande trådar

  1. Enkätdags?
    By Tina. in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 14:58
  2. Enkätdags :)!!!
    By bossemor in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 17:49
  3. Ok enkätdags!
    By mucksan in forum _0805 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-13, 19:47
  4. Enkätdags!
    By Nissa in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 00:12
  5. Enkätdags
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 16:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar