Det flyter nu:)!!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Det flyter nu:)!!

    Och om jag inte minns fel så har det flytit i flera veckor ett stillstående förra veckan men jag lät mig inte knäckas utan körde på och belönades för det idagTack för alla grattis i morseIdag har jag varit i skolan,handlat och ätit middag som maken lagat,sen slängde jag på mig prommeskorna och tog stavarna och gick en rask prommis.Det är så skönt när maken mår bra Då har vi ett bra flyt i vårt lite knöliga vardagsliv

    Till lunch åt jag en måltidsersättningsbar från nåt ställe(minnet) och ett äpple.Men jag tyckte det var så pinsamt att äta baren så jag stängde in mig på toan!!Glatt överaskad att jag inte blev hungrig.Nu ska jag läsa ikapp lite och sen ska jag slänga mig framför så ska det låta
    Livet stjälps inte över ända
    Det ställs på sin spets

    En dag möts vi
    men längta inte
    lev istället
    lev varje dag för mig
    då hedrar du mig
    om vi lever tillsammans
    *Lisa f/d 31 /5 2000*
  2. 1
    Det flyter nu:)!! Och om jag inte minns fel så har det flytit i flera veckor ett stillstående förra veckan men jag lät mig inte knäckas utan körde på och belönades för det idagTack för alla grattis i morseIdag har jag varit i skolan,handlat och ätit middag som maken lagat,sen slängde jag på mig prommeskorna och tog stavarna och gick en rask prommis.Det är så skönt när maken mår bra Då har vi ett bra flyt i vårt lite knöliga vardagsliv

    Till lunch åt jag en måltidsersättningsbar från nåt ställe(minnet) och ett äpple.Men jag tyckte det var så pinsamt att äta baren så jag stängde in mig på toan!!Glatt överaskad att jag inte blev hungrig.Nu ska jag läsa ikapp lite och sen ska jag slänga mig framför så ska det låta
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Grattis till fint minus =)) Jag har stått stilla ett par veckor men smygvägde mig i morse och vågen hade rört sig neråt =) Jag äter också måltidsersättningar ibland eller dricker men det gör jag på arbetstid en liten bit i taget och tar en frukt på rasten vill inte heller visa.. När jag dricker så har jag ready to drink i en drickyoghurtflaska...
    Trevlig kväll!
  4. 2
    Grattis till fint minus =)) Jag har stått stilla ett par veckor men smygvägde mig i morse och vågen hade rört sig neråt =) Jag äter också måltidsersättningar ibland eller dricker men det gör jag på arbetstid en liten bit i taget och tar en frukt på rasten vill inte heller visa.. När jag dricker så har jag ready to drink i en drickyoghurtflaska...
    Trevlig kväll!
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Jag brukar inte äta såna men eftersom jag läser lite komprimerat så hade jag bar 15 minuters lunch så jag tänkte att jag testar väl och det gick bra,men pinsamt var det.
  6. 3
    Jag brukar inte äta såna men eftersom jag läser lite komprimerat så hade jag bar 15 minuters lunch så jag tänkte att jag testar väl och det gick bra,men pinsamt var det.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Skönt att det går bra! Jag har istället kollat på Let's Dance!
  8. 4
    Skönt att det går bra! Jag har istället kollat på Let's Dance!
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5
    Bra jobbat med promenaden. Men du, varför skäms du över att äta en måltidsersättning? JAg äter såna lite då o då o skäms inte iaf...
  10. 5
    Bra jobbat med promenaden. Men du, varför skäms du över att äta en måltidsersättning? JAg äter såna lite då o då o skäms inte iaf...
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6
    Jag såg ingetdera,telefonen ringde och jag har pratat länge med en rolig vän istället för att se på tvNu väntar jag att maken ska komma hem från träningen och sonen från discot sen blir det sängen*längtar*
  12. 6
    Jag såg ingetdera,telefonen ringde och jag har pratat länge med en rolig vän istället för att se på tvNu väntar jag att maken ska komma hem från träningen och sonen från discot sen blir det sängen*längtar*
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7
    Tycker det är så bantaraktig Jag ser det inte som att jag bantar jag äter bara bra för att må bra och minska i vikt
  14. 7
    Tycker det är så bantaraktig Jag ser det inte som att jag bantar jag äter bara bra för att må bra och minska i vikt

Liknande trådar

  1. Det flyter på....
    By thess705 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-01-16, 08:30
  2. Nu flyter det!
    By Katja + tjejerna in forum _05 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-04-17, 08:32
  3. Det flyter på bra!
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 17:36
  4. Det flyter på!!!
    By compax in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-01-25, 21:07
  5. Det flyter på..
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 23:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar