Victor 1 år!
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Victor 1 år!

    Idag fyller vår lille hjärtpojke 1 år! Det känns fantastiskt att han mår ganska bra och är fortfarande hemma med oss och inte behöver vara på sjukhuset på sin första födelsedag. Det känns som om det egentligen gått flera år sen han föddes, samtidigt som det känns som om han borde vara jätteliten eftersom vi bara varit hemma i 2 månader.

    Men det är också mycket känslor som dyker upp när man tänker tillbaka över året som gått. Tänker också på det att om han inte skulle blivit opererad skulle han kanske inte ens blivit ett år...är så tacksam över att de flesta hjärtebarn går att rädda till ett bättre liv idag.

    Mia & Victor
  2. 1
    Victor 1 år! Idag fyller vår lille hjärtpojke 1 år! Det känns fantastiskt att han mår ganska bra och är fortfarande hemma med oss och inte behöver vara på sjukhuset på sin första födelsedag. Det känns som om det egentligen gått flera år sen han föddes, samtidigt som det känns som om han borde vara jätteliten eftersom vi bara varit hemma i 2 månader.

    Men det är också mycket känslor som dyker upp när man tänker tillbaka över året som gått. Tänker också på det att om han inte skulle blivit opererad skulle han kanske inte ens blivit ett år...är så tacksam över att de flesta hjärtebarn går att rädda till ett bättre liv idag.

    Mia & Victor
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Extra stort och varmt grattis på kämpens ettårsdag Tycker att vår lungsjuke pojkes födelsedagar är extra speciella varje år.Tänk vad duktig sjukvården är
  4. 2
    Extra stort och varmt grattis på kämpens ettårsdag Tycker att vår lungsjuke pojkes födelsedagar är extra speciella varje år.Tänk vad duktig sjukvården är
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    (Tryckte för fort) Och tänk vad duktiga dessa sjuka barn är som oftast med ett leende kämpar sig igenom det mesta och klarar det
  6. 3
    (Tryckte för fort) Och tänk vad duktiga dessa sjuka barn är som oftast med ett leende kämpar sig igenom det mesta och klarar det
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4

    Grattis Viktor!

    Livet är en gåva och födelsedagen är rätt dag att fira det på!! Med massa Tårta

    Grattis grattis!!
    Ta vara på varje sekund! Livet är dyrbart!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~
    Min blogg om bäbiskläder och om livet i allmänhet
    Numera handlar bloggen oxå om min bröstcancer...
    http://everlonn.bloggagratis.se/~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~
  8. 4
    Grattis Viktor! Livet är en gåva och födelsedagen är rätt dag att fira det på!! Med massa Tårta

    Grattis grattis!!
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Grattis Victor på 1-årsdagen. Och många kramar till dig.
  10. 5
    Grattis Victor på 1-årsdagen. Och många kramar till dig.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Grattis grattis!
  12. 6
    Grattis grattis!
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    Tack så mycket för gratulationerna!

    Kika gärna in i mitt album, jag har lagt in nya bilder på ettåringen!
  14. 7
    Tack så mycket för gratulationerna!

    Kika gärna in i mitt album, jag har lagt in nya bilder på ettåringen!

Liknande trådar

  1. Victor 1 år!
    By Imsavimsa in forum Sond- & knappmatning
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 10:34
  2. Victor 1 år!
    By Imsavimsa in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 21:37
  3. Victor..
    By Lisa med Lovisa o. Victor in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 23:40
  4. Nu har Victor..
    By Petra & kärlekarna in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-11, 11:26
  5. Victor går...
    By makatpet in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 19:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar