~suck suck o dubbelsuck~
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    ~suck suck o dubbelsuck~

    Idag hade jag sett fram emot att få "njuta" av min sjukskrivning som är inne på 3:e veckan! Av dessa 3 veckor har båda barnen + maken varit hemma 2½ vecka!! Maken har varit sjuk, fått nån knasig förkylning som vägrade gå över o fick gå på pencillin, kidzen har varit sjuka i omgångar dessa veckor ...! Hur mycket vila o ta det lugnt blir det med hela familjen hemma tror ni? Så igår satt ja o längtade till en ensam och lugn dag hemma idag .. men TJI fick jag när maken kom tillbaka med kidzen i morse strax före kl 7, dagis var stäng på grund av planeringsdag!!!! GAAAAAAAAAAAH! Såklart visste jag det i bakhuvudet men eftersom vi inte varit på dagis på så länge så har jag ju inte sagt till om att barnen får på gå annat dagis ..! Så de är hemma med mig idag... och lugnt kan ja lova att det INTE är! Suck .. så nu längtar jag tills i morgon för då SKA jag va ensam hemma o baaaara vila o ta de lugnt. Sova halva dagen o inte stressa
  2. 1
    ~suck suck o dubbelsuck~ Idag hade jag sett fram emot att få "njuta" av min sjukskrivning som är inne på 3:e veckan! Av dessa 3 veckor har båda barnen + maken varit hemma 2½ vecka!! Maken har varit sjuk, fått nån knasig förkylning som vägrade gå över o fick gå på pencillin, kidzen har varit sjuka i omgångar dessa veckor ...! Hur mycket vila o ta det lugnt blir det med hela familjen hemma tror ni? Så igår satt ja o längtade till en ensam och lugn dag hemma idag .. men TJI fick jag när maken kom tillbaka med kidzen i morse strax före kl 7, dagis var stäng på grund av planeringsdag!!!! GAAAAAAAAAAAH! Såklart visste jag det i bakhuvudet men eftersom vi inte varit på dagis på så länge så har jag ju inte sagt till om att barnen får på gå annat dagis ..! Så de är hemma med mig idag... och lugnt kan ja lova att det INTE är! Suck .. så nu längtar jag tills i morgon för då SKA jag va ensam hemma o baaaara vila o ta de lugnt. Sova halva dagen o inte stressa
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    känner igen

    har haft barn här ständigt sen jag blev sjukskriven.Sambons son var här en vecka,han hade prao o fick en plats är hos sin pappa(bor ju annars 20 mil härifrån)....

    Min äldste son bor ju här jämt förutom varannan helg då han är hos sin pappa,så i fredags var första o enda kvällen vi varhelt barnblediga på läääännnnge.Sen i lördags hade jag vid ett svagt tillfälle lovat att passa syrrans barn 3 o 5,hon skulle bort på kvällen.Ingen fara då alla är rätt lättsamma o självgående o jag är van ,men så mycket vila blir det ju inte.

    Torsdag fredag förra veckan var dessutom sambon hemma ju,o det vet alla ju hur karlar är när de är förkylda

    IDAG ska jag dock bara ta det lugnt o vila,inga planer alls idag....
    Förr var förr...Nu är nu!
  4. 2
    känner igen har haft barn här ständigt sen jag blev sjukskriven.Sambons son var här en vecka,han hade prao o fick en plats är hos sin pappa(bor ju annars 20 mil härifrån)....

    Min äldste son bor ju här jämt förutom varannan helg då han är hos sin pappa,så i fredags var första o enda kvällen vi varhelt barnblediga på läääännnnge.Sen i lördags hade jag vid ett svagt tillfälle lovat att passa syrrans barn 3 o 5,hon skulle bort på kvällen.Ingen fara då alla är rätt lättsamma o självgående o jag är van ,men så mycket vila blir det ju inte.

    Torsdag fredag förra veckan var dessutom sambon hemma ju,o det vet alla ju hur karlar är när de är förkylda

    IDAG ska jag dock bara ta det lugnt o vila,inga planer alls idag....

Liknande trådar

  1. suck,suck och dubbelsuck
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-23, 21:16
  2. Suck och dubbelsuck (långt)
    By mamma24h in forum Bokstavsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 12:26
  3. Suck suck och dubbelsuck (ot)
    By semla mfl in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 08:38
  4. SUCK *DUBBELSUCK*
    By Marianne in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-24, 08:52
  5. Suck, suck och dubbelsuck!!!
    By Petra m J&J in forum _0507 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 17:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar