Lite frågor
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Lite frågor

    Liten enkät, då jag har lite tråkigt på jobbet idag.

    Vad har du för sorts arbete (studerar/jobbar med barn(alias föräldraledig), etc.)?

    Tycker du det är roligt?

    Är det ett bra jobb att vara gravid på?

    Annan intressant eller oviktig fakta:
  2. 1
    Lite frågor Liten enkät, då jag har lite tråkigt på jobbet idag.

    Vad har du för sorts arbete (studerar/jobbar med barn(alias föräldraledig), etc.)?

    Tycker du det är roligt?

    Är det ett bra jobb att vara gravid på?

    Annan intressant eller oviktig fakta:
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Mina svar:

    Vad har du för sorts arbete (studerar/jobbar med barn(alias föräldraledig), etc.)?
    Jag sitter på ett kontor, stilla vid en dator, för tillfället.

    Tycker du det är roligt?
    Nä, är nog det tråkigaste jobb jag har haft i mitt liv, skulle kunna göra det i sömnen. Företaget säger dock att det är jätteviktigt och att inte vem som helst klarar det.

    Är det ett bra jobb att vara gravid på?
    Ja, ingen skulle märka om jag faktiskt inte jobbade, halvsov eller går iväg och spyr lite. Det är även en bit hemifrån, så att jag har fått en hyrbil, så att jag kan ta mig hit, utan att behöva krångla med tåg och buss och dyligt. Jag slipper alltså passa tider. Dessutom kan jag flexa ganska mycket, så att jag kan sova lite extra på morgonen, eller börja tidigt så att jag får gå hem tidigt om jag vill.

    Annan intressant eller oviktig fakta:
    Jag är bara inhyrd på detta ställe och min chef har lovat att försöka få ut mig så snabbt som möjligt, men det verkar inte gå så bra, räknar med att som bäst slippa detta om tre månader.
  4. 2
    Mina svar:

    Vad har du för sorts arbete (studerar/jobbar med barn(alias föräldraledig), etc.)?
    Jag sitter på ett kontor, stilla vid en dator, för tillfället.

    Tycker du det är roligt?
    Nä, är nog det tråkigaste jobb jag har haft i mitt liv, skulle kunna göra det i sömnen. Företaget säger dock att det är jätteviktigt och att inte vem som helst klarar det.

    Är det ett bra jobb att vara gravid på?
    Ja, ingen skulle märka om jag faktiskt inte jobbade, halvsov eller går iväg och spyr lite. Det är även en bit hemifrån, så att jag har fått en hyrbil, så att jag kan ta mig hit, utan att behöva krångla med tåg och buss och dyligt. Jag slipper alltså passa tider. Dessutom kan jag flexa ganska mycket, så att jag kan sova lite extra på morgonen, eller börja tidigt så att jag får gå hem tidigt om jag vill.

    Annan intressant eller oviktig fakta:
    Jag är bara inhyrd på detta ställe och min chef har lovat att försöka få ut mig så snabbt som möjligt, men det verkar inte gå så bra, räknar med att som bäst slippa detta om tre månader.
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    Vad har du för sorts arbete (studerar/jobbar med barn(alias föräldraledig), etc.)? Jag är handläggare på ett kundcenter. Telefon och administration

    Tycker du det är roligt? Njae, jag gillar inte riktigt telefondelen, är så tjatigt.

    Är det ett bra jobb att vara gravid på? Ja det är det.

    Annan intressant eller oviktig fakta: Jag vill ha ett nytt arbete närmare hemmet då jag pendlar 10 mil enkel resa varje dag. Har sökt ett men det lär väl knappast bli aktuellt när dom får reda på att man är gravid.
  6. 3
    Vad har du för sorts arbete (studerar/jobbar med barn(alias föräldraledig), etc.)? Jag är handläggare på ett kundcenter. Telefon och administration

    Tycker du det är roligt? Njae, jag gillar inte riktigt telefondelen, är så tjatigt.

    Är det ett bra jobb att vara gravid på? Ja det är det.

    Annan intressant eller oviktig fakta: Jag vill ha ett nytt arbete närmare hemmet då jag pendlar 10 mil enkel resa varje dag. Har sökt ett men det lär väl knappast bli aktuellt när dom får reda på att man är gravid.
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4

    mina svar...

    Vad har du för sorts arbete (studerar/jobbar med barn(alias föräldraledig), etc.)?
    Jag är djursjukvårdare

    Tycker du det är roligt?
    Ja, jag kan knappt tänka mig ett anant arbete!

    Är det ett bra jobb att vara gravid på?
    Sådär, vi jobbar ju med röntgen och narkosgaser så man måste berätta tidigt... Tunga lyft osv.

    Annan intressant eller oviktig fakta:
    Vi är faktiskt två på arbetsplatsen som är gravida, hon ska ha i juni... Även min bästa vän är på tjocken!
  8. 4
    mina svar... Vad har du för sorts arbete (studerar/jobbar med barn(alias föräldraledig), etc.)?
    Jag är djursjukvårdare

    Tycker du det är roligt?
    Ja, jag kan knappt tänka mig ett anant arbete!

    Är det ett bra jobb att vara gravid på?
    Sådär, vi jobbar ju med röntgen och narkosgaser så man måste berätta tidigt... Tunga lyft osv.

    Annan intressant eller oviktig fakta:
    Vi är faktiskt två på arbetsplatsen som är gravida, hon ska ha i juni... Även min bästa vän är på tjocken!
  9. BF 1/11
    #5
    Vad har du för sorts arbete (studerar/jobbar med barn(alias föräldraledig), etc.)?

    Lärare, har elever i klass 5-9

    Tycker du det är roligt?

    varierande...

    Är det ett bra jobb att vara gravid på?

    Nja, finns väl inte direkt utrymme för dåliga dagar

    Annan intressant eller oviktig fakta:
  10. 5
    Vad har du för sorts arbete (studerar/jobbar med barn(alias föräldraledig), etc.)?

    Lärare, har elever i klass 5-9

    Tycker du det är roligt?

    varierande...

    Är det ett bra jobb att vara gravid på?

    Nja, finns väl inte direkt utrymme för dåliga dagar

    Annan intressant eller oviktig fakta:

Liknande trådar

  1. Lite nervös... lite frågor också...
    By isha in forum _0807 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-06-22, 22:30
  2. Lite frågor..
    By petrapeps in forum _99 Alla barn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-10-22, 18:02
  3. Lite frågor:
    By Anonym in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 20:47
  4. Lite frågor....
    By Ida in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 20:38
  5. Lite frågor
    By Annika o Amy 29-3-06 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 07:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar