40-årspresent
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Feb 2002
    #1

    40-årspresent

    Till en arbetskamrat???? Vi är bjudna rent privat på 40-årsfest, så det är inte "från jobbet" så att säga. Men vad köper man för gåva? Jag vet inte hur hennes hem ser ut, så någon inredningspryl eller så blir svårt. Presentkort känns trist?! Snälla hjälp mig!
    Njut av livet - det går inte i repris!
  2. 1
    40-årspresent Till en arbetskamrat???? Vi är bjudna rent privat på 40-årsfest, så det är inte "från jobbet" så att säga. Men vad köper man för gåva? Jag vet inte hur hennes hem ser ut, så någon inredningspryl eller så blir svårt. Presentkort känns trist?! Snälla hjälp mig!
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Har h*n humor?

    Ett ganska roligt förslag som jag läst här inne är att fylla en korg med typ en spritflaska(eller vin eller annat) samt 40 kinderägg.
    Vi har gett det som 30-årspresent till ett par kompisar som vi inte känner så väl och det har gått hem
    Sjuksköterskestudent med fyrtal i underbaringar:
    Rebecka 0208, Lukas 0401, Nike 0608 och Vide 080717

    Bloggar på http://busmamman.blogspot.com/
  4. 2
    Har h*n humor? Ett ganska roligt förslag som jag läst här inne är att fylla en korg med typ en spritflaska(eller vin eller annat) samt 40 kinderägg.
    Vi har gett det som 30-årspresent till ett par kompisar som vi inte känner så väl och det har gått hem
  5. Anonym
    #3
    Trevlig present är väl ett smycke. Gå in på www.mixmaxdesign.dinstudio.se där finns massor att välja på.
  6. 3
    Trevlig present är väl ett smycke. Gå in på www.mixmaxdesign.dinstudio.se där finns massor att välja på.

Liknande trådar

  1. 2-årspresent
    By Cherinne in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-10-05, 21:20
  2. 25-årspresent?
    By Fridaa in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-28, 21:42
  3. 4-årspresent?
    By Anna med J, M & M in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 13:13
  4. 18-årspresent?
    By mariamed4 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 20:00
  5. 40-årspresent????
    By lena m 3 barn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-30, 10:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar