27-28/5
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    27-28/5

    fick reda på för ungefär 1 månad sen att jag ska få en liten sötis i slutet av maj, och jag längtar jätte mycket.
    Blev en väldigt kort graviditet...
    men det skulle vara kul att prata med nån som också ska få i slutet av maj.. kanske nån i närheten av Gävle?!
  2. 1
    27-28/5 fick reda på för ungefär 1 månad sen att jag ska få en liten sötis i slutet av maj, och jag längtar jätte mycket.
    Blev en väldigt kort graviditet...
    men det skulle vara kul att prata med nån som också ska få i slutet av maj.. kanske nån i närheten av Gävle?!
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2

    Hej o välkommen :)

    Jag väntar mitt andra barn den 31 maj Bor dock inte uppåt i landet utan i Trolhättan

    Här bubblas det o pratas hela tiden så du är så välkommen så! Mysigt med fler maj-barn!

    Kram
    Anna
  4. 2
    Hej o välkommen :) Jag väntar mitt andra barn den 31 maj Bor dock inte uppåt i landet utan i Trolhättan

    Här bubblas det o pratas hela tiden så du är så välkommen så! Mysigt med fler maj-barn!

    Kram
    Anna
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    aa får se om jag kanske inte går över så det blir i juni... men planerat 27/28 maj iaf
    så nu längtar man bara efter gullungen
  6. 3
    aa får se om jag kanske inte går över så det blir i juni... men planerat 27/28 maj iaf
    så nu längtar man bara efter gullungen
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Jag har bf den 27/5, men bor i Alingsås.
    Jag väntar min fjärde prinsessa

    Hade du inte misstänkt att du var gravid innan?
    Är det första barnet?
    Måste kännas konstigt att inte hinna förbereda sig så mycket.
  8. 4
    Jag har bf den 27/5, men bor i Alingsås.
    Jag väntar min fjärde prinsessa

    Hade du inte misstänkt att du var gravid innan?
    Är det första barnet?
    Måste kännas konstigt att inte hinna förbereda sig så mycket.
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5

    okej
    neej ingenting det var det som var det konstigaste...
    allt känns jätte bra nu, men det känns lite stressande med så mycket som ska fixas... men allt löser sig
  10. 5
    okej
    neej ingenting det var det som var det konstigaste...
    allt känns jätte bra nu, men det känns lite stressande med så mycket som ska fixas... men allt löser sig
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    Välkommen! Jag är beräknad den 27/5. Men jag bor i Malmö... men jag pratar gärna med dig iaf

    Hur mår du?? Och hur kan det komma sig att du först nu fått reda på att du var gravid?? Du är ju långt gången.

    *nyfiken*
  12. 6
    Välkommen! Jag är beräknad den 27/5. Men jag bor i Malmö... men jag pratar gärna med dig iaf

    Hur mår du?? Och hur kan det komma sig att du först nu fått reda på att du var gravid?? Du är ju långt gången.

    *nyfiken*
  13. Medlem sedan
    Mar 2008
    #7

    va trevligt
    jag mår jätte bra dudå?
    jag har trott att jag haft en "sjukdom" som min syster så jag inte kunde få barn, så då har jag ringt rådgivningar och dom sagt att jag förmodligen har det, men sen när jag fick blodproppen i benet visade sig att jag var gravid, men då sa läkaren pga att jag trott att jag inte kunat fått barn så har hjärnan "stängt av" alla tecken på att jag var gravid, men direkt när jag fick reda på att jag var garvid växte magen och brösten och allt sånt

    men nu är jag så otroligt glad över min lilla älskling som kommer
  14. 7
    va trevligt
    jag mår jätte bra dudå?
    jag har trott att jag haft en "sjukdom" som min syster så jag inte kunde få barn, så då har jag ringt rådgivningar och dom sagt att jag förmodligen har det, men sen när jag fick blodproppen i benet visade sig att jag var gravid, men då sa läkaren pga att jag trott att jag inte kunat fått barn så har hjärnan "stängt av" alla tecken på att jag var gravid, men direkt när jag fick reda på att jag var garvid växte magen och brösten och allt sånt

    men nu är jag så otroligt glad över min lilla älskling som kommer
  15. Medlem sedan
    Jul 2007
    #8
    Hej hej och välkommen hit!
    Jag bor i sandviken och väntar mitt första barn. sandviken ligger inte så fasligt långt ifrån Gävle ju..
    Var bor du någonstans?

    mvh Linda
  16. 8
    Hej hej och välkommen hit!
    Jag bor i sandviken och väntar mitt första barn. sandviken ligger inte så fasligt långt ifrån Gävle ju..
    Var bor du någonstans?

    mvh Linda
  17. Medlem sedan
    Mar 2008
    #9

    Hej
    nej det är ju rätt nära, jag bor i gävle/sätra
  18. 9
    Hej
    nej det är ju rätt nära, jag bor i gävle/sätra
  19. Medlem sedan
    Mar 2005
    #10
    Välkommen och grattis till en överraskande graviditet.
    Det är helt otroligt hur kroppen jobbar, hjärnan styr...
    Jag bor i utanför Gbg och ska ha i början av maj, men ville bara gratulera.
    Lycka till, kram
    Linda med Axel (jan. -03), *Isak (jan. -05),
    *Saga (sep. -05), Anton (aug. -06) och Tobias (april -08).
  20. 10
    Välkommen och grattis till en överraskande graviditet.
    Det är helt otroligt hur kroppen jobbar, hjärnan styr...
    Jag bor i utanför Gbg och ska ha i början av maj, men ville bara gratulera.
    Lycka till, kram
  21. Medlem sedan
    Mar 2008
    #11
    ja kroppen är konstig...
    tack så mycket, och grattis själv
  22. 11
    ja kroppen är konstig...
    tack så mycket, och grattis själv
  23. Medlem sedan
    Jun 2005
    #12

    wow

    ja det var ju läckert!

    haha! då blir leveransen inte lika utdragen som för oss andra... jag visste att jag var med barn i princip efter jag stigit ur sängen *s*

    Välkommen hit och stort grattis!
    ♥Par i prinsessor♥
  24. 12
    wow ja det var ju läckert!

    haha! då blir leveransen inte lika utdragen som för oss andra... jag visste att jag var med barn i princip efter jag stigit ur sängen *s*

    Välkommen hit och stort grattis!
  25. Medlem sedan
    Mar 2008
    #13
    det var som en kompis till mig sa "nästan alla klagar över att dom har haft så jobbig graviditet, men det kan du ju inte göra för du har ju inte ens märkt av din" haha
  26. 13
    det var som en kompis till mig sa "nästan alla klagar över att dom har haft så jobbig graviditet, men det kan du ju inte göra för du har ju inte ens märkt av din" haha
  27. Medlem sedan
    Nov 2007
    #14
    Åh vad härligt! Ja min mamma var gravid med mig i 5 månader utan att veta om det, så jag är helt införstådd med att man verkligen kan stänga av signalerna.

    Dessvärre blev det en chock för min mamma, eftersom jag är född 7 veckor förtidigt, så mamsen var gravid medvetet i 2 månader! Tur att jag inte är första barnet *s*

    Har du tagit reda på om en är en pojke eller flicka?

    Jag mår jättebra, och har gjort det hela graviditeten. Alla värden är exemplariska! Så jag är så glad så...
    Ska på sista ultraljudet den 9/4, ska bli så spännande!

  28. 14
    Åh vad härligt! Ja min mamma var gravid med mig i 5 månader utan att veta om det, så jag är helt införstådd med att man verkligen kan stänga av signalerna.

    Dessvärre blev det en chock för min mamma, eftersom jag är född 7 veckor förtidigt, så mamsen var gravid medvetet i 2 månader! Tur att jag inte är första barnet *s*

    Har du tagit reda på om en är en pojke eller flicka?

    Jag mår jättebra, och har gjort det hela graviditeten. Alla värden är exemplariska! Så jag är så glad så...
    Ska på sista ultraljudet den 9/4, ska bli så spännande!

  29. Medlem sedan
    Nov 2007
    #15
    hahah du är så rolig.... visste det när du steg ur sängen.... Du litar blind på din mans kapacitet

    Ja väntan har varit lång, jag fick också reda på det när det var nattagammalt... men ändå! Du tar priset *s*
  30. 15
    hahah du är så rolig.... visste det när du steg ur sängen.... Du litar blind på din mans kapacitet

    Ja väntan har varit lång, jag fick också reda på det när det var nattagammalt... men ändå! Du tar priset *s*
  31. Medlem sedan
    Mar 2008
    #16

    ja jag blir ju också gravid i unegfär 2 månader, känsn lite kort men ändå bra
    nej jag vill ju veta om det är en pojke eller flicka, men det gick inte att se på ultran för att bebisen var för stor...

    vad ska du få för nått då? ^^
  32. 16
    ja jag blir ju också gravid i unegfär 2 månader, känsn lite kort men ändå bra
    nej jag vill ju veta om det är en pojke eller flicka, men det gick inte att se på ultran för att bebisen var för stor...

    vad ska du få för nått då? ^^
  33. Medlem sedan
    Jun 2005
    #17

    hehe

    gissa om HAN var chockad då hehehe! När jag gjorde gravtestet och ringde på hans mobil från jobbet.. VA?!-var hans reaktion.. japp starka soldater. Gick väldigt fort!

    Han kanske ville öva lite mer än han fick? Snopet.
    ♥Par i prinsessor♥
  34. 17
    hehe gissa om HAN var chockad då hehehe! När jag gjorde gravtestet och ringde på hans mobil från jobbet.. VA?!-var hans reaktion.. japp starka soldater. Gick väldigt fort!

    Han kanske ville öva lite mer än han fick? Snopet.
  35. Medlem sedan
    Mar 2008
    #18
    haha... men alltid roligt att chocka dom
    men bättre att det går snabbt än dom som har jätte problem med att få barnhur mycket dom en försöker...
  36. 18
    haha... men alltid roligt att chocka dom
    men bättre att det går snabbt än dom som har jätte problem med att få barnhur mycket dom en försöker...
  37. Medlem sedan
    Nov 2007
    #19
    Vi vet inte! Men jag tror att det är en pojke, det har jag trott hela tiden! Men jag vill ha den överraskningen efter förlossningen!

    Det viktigaste är att det är en frisk och kry liten bebis!
  38. 19
    Vi vet inte! Men jag tror att det är en pojke, det har jag trott hela tiden! Men jag vill ha den överraskningen efter förlossningen!

    Det viktigaste är att det är en frisk och kry liten bebis!
  39. Medlem sedan
    Nov 2007
    #20
    *s* Ja men ni har ju tränat precis så mkt som det behövdes, han vet ju precis hur man gör!

    Ja min man kan också dunka sig på bröstet... han lyckades ju skjuta i genom mitt p-pillerförsvar *s*
  40. 20
    *s* Ja men ni har ju tränat precis så mkt som det behövdes, han vet ju precis hur man gör!

    Ja min man kan också dunka sig på bröstet... han lyckades ju skjuta i genom mitt p-pillerförsvar *s*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar