flera?
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    flera?

    Jag och min man är överens om att vi vill ha fler barn, ett till , vi har fyra. Isak är minst han är ett år och två månader de andra är flickor och är 13,11 och 7, jag undrar hur ni skulle gjort jag är 36 år ,skall man tordas vänta så länge innan man skaffar fler eller ska man börja försöka nu snart??????? hur skulle ni gjort??????
  2. 1
    flera? Jag och min man är överens om att vi vill ha fler barn, ett till , vi har fyra. Isak är minst han är ett år och två månader de andra är flickor och är 13,11 och 7, jag undrar hur ni skulle gjort jag är 36 år ,skall man tordas vänta så länge innan man skaffar fler eller ska man börja försöka nu snart??????? hur skulle ni gjort??????
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Jag skulle ha kört igång direkt så de 2 minsta ligger relativt nära varandra, sedan vet man ju heller aldrig om det tar sig när man själv tänkt.
  4. 2
    Jag skulle ha kört igång direkt så de 2 minsta ligger relativt nära varandra, sedan vet man ju heller aldrig om det tar sig när man själv tänkt.
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Jag skulle ha startat verkstan på studs. Minstingen hinner bli minst 2 år och det är ett rätt lagom mellanrum tycker jag.
  6. 3
    Jag skulle ha startat verkstan på studs. Minstingen hinner bli minst 2 år och det är ett rätt lagom mellanrum tycker jag.
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4
    Jag skulle ha funderat på "varför" jag ville ha en till...vore det för att lillen skulle ha en lek-kompis skulle jag också kört på direkt nu.
    Vore anledningen att jag önskade en allra sista att njuta av skulle jag väntat ett par år.
    Låter egoistiskt! jag vet, men lika bra att gå till botten med sina känslor dvs drivkrafterna.
    Säkert kul för lillen,och antagligen praktiskt för familjen att de två minsta har varandra.
    Samtidigt, om du egentligen hellre hade väntat lite, men oroas av din ålder, tror jag att det antagligen funkar om ett par år också.Själv fick jag tvillingar då jag var 40, nu ett år sedan.
    Givetvis kan ett litet sladdsyskon känna sig ensamt på sikt, så visst finns det en poäng i att inte ha för långa avstånd....Ja detta var ju inte mkt till svar förstås..
  8. 4
    Jag skulle ha funderat på "varför" jag ville ha en till...vore det för att lillen skulle ha en lek-kompis skulle jag också kört på direkt nu.
    Vore anledningen att jag önskade en allra sista att njuta av skulle jag väntat ett par år.
    Låter egoistiskt! jag vet, men lika bra att gå till botten med sina känslor dvs drivkrafterna.
    Säkert kul för lillen,och antagligen praktiskt för familjen att de två minsta har varandra.
    Samtidigt, om du egentligen hellre hade väntat lite, men oroas av din ålder, tror jag att det antagligen funkar om ett par år också.Själv fick jag tvillingar då jag var 40, nu ett år sedan.
    Givetvis kan ett litet sladdsyskon känna sig ensamt på sikt, så visst finns det en poäng i att inte ha för långa avstånd....Ja detta var ju inte mkt till svar förstås..
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Nu med det samma säger jag Om man redan har bestämt sig så skulle jag vilja ha de två minsta i rätt så nära åldrar.
    Men det är jag det... bara ni kan avgöra vad som passar bäst för er.
  10. 5
    Nu med det samma säger jag Om man redan har bestämt sig så skulle jag vilja ha de två minsta i rätt så nära åldrar.
    Men det är jag det... bara ni kan avgöra vad som passar bäst för er.
  11. Medlem sedan
    May 2006
    #6
    Hej igen tack för era svar, jag vill nog mest ha en kompis till lillebror så det blir nog att försöka typ nästa månad, glad påsk allihopa.
  12. 6
    Hej igen tack för era svar, jag vill nog mest ha en kompis till lillebror så det blir nog att försöka typ nästa månad, glad påsk allihopa.
  13. Medlem sedan
    Sep 2007
    #7
    Lycka till! Ska hålla tummarna att det tar sig snabbt.. Spännande!
    Kram Glad påsk
    Malin med fyra killar
  14. 7
    Lycka till! Ska hålla tummarna att det tar sig snabbt.. Spännande!
    Kram Glad påsk
    Malin med fyra killar

Liknande trådar

  1. Flera?
    By gnutten in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-21, 11:21
  2. flera som är utredd " flera" gånger ?
    By Katah in forum Bokstavsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 20:06
  3. jag har flera
    By amiable in forum Tonåringar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 11:15
  4. Ser att flera
    By Jeanette in forum _97 Alla barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 09:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar