Ett j***a humör!
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Ett j***a humör!

    Ja, nu har det verkligen börjat, vilket temperament lill-killen har! Min man gjorde misstaget igår och gav honom en leksak vid matbordet medan vi lagade mat. Sen var jag ju tvungen att ta den ifrån honom när det var dags att äta. Oj oj oj vilket liv det blev. Han var så arg, skrek så han blev alldeles röd och tog verkligen i från tårna för att visa vad han tyckte om det.

    Häromdagen låg han som vanligt och kröp runt på golvet och hittade provpaketet med Up and Go-blöjor från Libero (det där paketet man får) och drog med sej det ut på golvet. Han kröp runt med det på golvet, prasslade väl lite lagom kul. men jag tyckte ju inte det var nån bra leksak för en liten bebbe så jag tog den från honom och försökte göra lite reklam för nån av de många riktiga leksaker vi har på golvet. men icke, lill-killen blev skitförbannad, rullade över på rygg och låg och skrek rakt ut i ilska och frustration.

    Min man skojade och sa att "han kommer nog bli en sån där unge som lägger sej och skriker i affären för att han inte får godis"...... huva.....
  2. 1
    Ett j***a humör! Ja, nu har det verkligen börjat, vilket temperament lill-killen har! Min man gjorde misstaget igår och gav honom en leksak vid matbordet medan vi lagade mat. Sen var jag ju tvungen att ta den ifrån honom när det var dags att äta. Oj oj oj vilket liv det blev. Han var så arg, skrek så han blev alldeles röd och tog verkligen i från tårna för att visa vad han tyckte om det.

    Häromdagen låg han som vanligt och kröp runt på golvet och hittade provpaketet med Up and Go-blöjor från Libero (det där paketet man får) och drog med sej det ut på golvet. Han kröp runt med det på golvet, prasslade väl lite lagom kul. men jag tyckte ju inte det var nån bra leksak för en liten bebbe så jag tog den från honom och försökte göra lite reklam för nån av de många riktiga leksaker vi har på golvet. men icke, lill-killen blev skitförbannad, rullade över på rygg och låg och skrek rakt ut i ilska och frustration.

    Min man skojade och sa att "han kommer nog bli en sån där unge som lägger sej och skriker i affären för att han inte får godis"...... huva.....
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    He he det ska börjas i tid
    Vår stora har ett humör som inte är av denna värld. T.o.m på dagis så påpekar det detta ha ha. Han har liksom inget mellanläge mellan glad och skitarg
    Trodde i min enfald att lillasyster skulle vara lite av den lugna sorten men de senaste dagarna har hon utvecklats något enormt och med det kom det dåliga humöret. Tur att man är van
  4. 2
    He he det ska börjas i tid
    Vår stora har ett humör som inte är av denna värld. T.o.m på dagis så påpekar det detta ha ha. Han har liksom inget mellanläge mellan glad och skitarg
    Trodde i min enfald att lillasyster skulle vara lite av den lugna sorten men de senaste dagarna har hon utvecklats något enormt och med det kom det dåliga humöret. Tur att man är van
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Ja du ser....du får skaffa en sådan där tröja som det står "jag är chefen" eller liknande
    Min äldsta hade också ett nedrans humör som liten...och nu är hon lugn som en filbunke!
  6. 3
    Ja du ser....du får skaffa en sådan där tröja som det står "jag är chefen" eller liknande
    Min äldsta hade också ett nedrans humör som liten...och nu är hon lugn som en filbunke!

Liknande trådar

  1. Humör
    By Malelite in forum _04 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-18, 21:42
  2. Mitt humör styr familjens humör
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-03-10, 19:41
  3. humör...
    By vera väntar trean in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 12:06
  4. Bra humör
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-04-13, 12:04
  5. Humör!
    By LillaA m Maja&Agnes in forum _0606 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 13:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar