Ikväll är det Brottet - längtar längtar!
Ordet är fritt
  1. Gretah
    #1
  2. 1
    Ikväll är det Brottet - längtar längtar! Det är så spännande!
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Näpp - konståkning istället - Kul va
  4. 2
    Näpp - konståkning istället - Kul va
  5. Gretah
    #3
    VAAA!!!!!! Men å andra sidan...konståkning är ju kul....jaja jag överlever väl det då.
  6. 3
    VAAA!!!!!! Men å andra sidan...konståkning är ju kul....jaja jag överlever väl det då.
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Booooooring. tycker jag. Såg fram emot brottet jag med och såg att det var inställt för en stund sedan. Sådant här gör ju inte att jag gillar sport mer direkt.
  8. 4
    Booooooring. tycker jag. Såg fram emot brottet jag med och såg att det var inställt för en stund sedan. Sådant här gör ju inte att jag gillar sport mer direkt.
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    Begränsat TV-tittande här eftersom döttrarna snodde med sig boxer-kortet till husvagnen men jag har varit och hyrt lite filmer till mig och sonen och så skall jag titta igenom lite gamla klassiker (läs topgun, pretty woman, dirty dancing ) när jag har ensamrätten om TV'n i 3 dagar.
  10. 5
    Begränsat TV-tittande här eftersom döttrarna snodde med sig boxer-kortet till husvagnen men jag har varit och hyrt lite filmer till mig och sonen och så skall jag titta igenom lite gamla klassiker (läs topgun, pretty woman, dirty dancing ) när jag har ensamrätten om TV'n i 3 dagar.
  11. Gretah
    #6
    Ååå Pretty Woman är så bra. Och jag minns när jag såg Dirty Dancing första gången. Vilket rus jag hade i kroppen efter bion, ville bara dansa!
  12. 6
    Ååå Pretty Woman är så bra. Och jag minns när jag såg Dirty Dancing första gången. Vilket rus jag hade i kroppen efter bion, ville bara dansa!
  13. ÅJ67 m 3 kidz
    #7
    Tänkte egentligen se "shadowlands" men den hade de inte i videobutiken och jag är för dum (eller lat) för att veta hur jag får tag på den på något annat sätt
  14. 7
    Tänkte egentligen se "shadowlands" men den hade de inte i videobutiken och jag är för dum (eller lat) för att veta hur jag får tag på den på något annat sätt

Liknande trådar

  1. Längtar till ikväll!!
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 16:35
  2. längtar tills ikväll
    By pingeling79 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-06, 12:47
  3. Längtar till ikväll !!
    By anna197 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-17, 10:18
  4. Längtar till ikväll!!
    By Jica in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 22:37
  5. Längtar tills ikväll!
    By cat m Vilgot o Molly in forum Mat & dryck
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 07:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar