Zoieli
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Zoieli

    Har tänkt på dig massor... hur har du ni de? hur går de med allt?
    Här är de tungt nu.. uchh får sådana konstiga tankar var å varannan dag.. men de har väl sin förklaring..

    Kram på dig /Åsa
    Bloggar på: http://familjennore.bloggagratis.se/

    Även blogg av tankar kring sorgen/Tankar att mista sitt barn : http://livetutanmittbarn.bloggagratis.se/
  2. 1
    Zoieli Har tänkt på dig massor... hur har du ni de? hur går de med allt?
    Här är de tungt nu.. uchh får sådana konstiga tankar var å varannan dag.. men de har väl sin förklaring..

    Kram på dig /Åsa
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    Hej Åsa!

    Tack för att du tänkte på mig. Det värmer :-)

    Om jag ska vara ärlig så är det en mycket jobbig graviditet och jag tar verkligen en dag i taget. Nu har jag passerat tiden då *Vega* dog i magen, men jag vet ju att det kan hända närsomhelst oavsett hur bra allting ser ut.

    Den här lill* gör sig påmind varje dag nu och på så sätt känns det lite lättare. Att jag vet att ja just nu så lever bebisen. En ny oro kommer säkerligen ju närmre förlossningen det blir då *Vendela* dog då. Jag har ingen riktig safezone att koppla av i känns det som. Samtidigt är jag så oändligt tacksam över att få ha blivit gravid igen, men det här blir nog min sista resa inom barnlängtan.

    Du vet säkert och känner säkert igen allt jag pratar om. Det här skyddsskalet som andra icke drabbade har, att det händer andra men inte mig, finns inte kvar. Samtidigt är våra levande barn bevis på att det sker mirakel också.

    Jag visste inte om din blogg, men ska läsa den efter påsk. Det kan inte vara så långt kvar för dig nu? Nu ropar Peter att jag måste hugga i här hemma då vi ska ha gäster i eftermiddag.

    Mina varmaste tankar och tumhållningar och kramar till dig!

    /Elisabeth
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~

    Elisabeth med *Vendela*, Vilda, *Vega*, Ville och Mirakel nr 5 med bf 5 maj 2010

    Vendelas minnessida: www.zoieli.se/vendela
    Blogg om glädje och sorg: www.zoieli.blogspot.com
    Mejl: [email protected]

    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~
  4. 2
    Hej Åsa! Tack för att du tänkte på mig. Det värmer :-)

    Om jag ska vara ärlig så är det en mycket jobbig graviditet och jag tar verkligen en dag i taget. Nu har jag passerat tiden då *Vega* dog i magen, men jag vet ju att det kan hända närsomhelst oavsett hur bra allting ser ut.

    Den här lill* gör sig påmind varje dag nu och på så sätt känns det lite lättare. Att jag vet att ja just nu så lever bebisen. En ny oro kommer säkerligen ju närmre förlossningen det blir då *Vendela* dog då. Jag har ingen riktig safezone att koppla av i känns det som. Samtidigt är jag så oändligt tacksam över att få ha blivit gravid igen, men det här blir nog min sista resa inom barnlängtan.

    Du vet säkert och känner säkert igen allt jag pratar om. Det här skyddsskalet som andra icke drabbade har, att det händer andra men inte mig, finns inte kvar. Samtidigt är våra levande barn bevis på att det sker mirakel också.

    Jag visste inte om din blogg, men ska läsa den efter påsk. Det kan inte vara så långt kvar för dig nu? Nu ropar Peter att jag måste hugga i här hemma då vi ska ha gäster i eftermiddag.

    Mina varmaste tankar och tumhållningar och kramar till dig!

    /Elisabeth

Liknande trådar

  1. Zoieli
    By engelnore in forum Änglabarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-03, 03:33
  2. Zoieli
    By engelnore in forum Änglabarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-19, 18:19
  3. Zoieli...
    By Maria med 3 kidz in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 15:06
  4. Zoieli
    By samandra in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 12:08
  5. Zoieli
    By samandra in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 08:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar