Hör jag hemma här?
_0812 Decemberbarn
  1. Linda m. Druvan
    #1

    Hör jag hemma här?

    Hej! Jag heter Linda och upptäckte med sticka igår att jag är gravid. Jag har misstänkt det ett tag, då det inte är första barnet så känner jag igen alla symptom.Dock vet jag inte när barnet blev till men vet säkert att jag varit gravid hela mars. Så om jag räknar så visst hör jag hemma här då? Hoppas ni alla mår bra!
    Kramar
    Linda m. Druvan
  2. 1
    Hör jag hemma här? Hej! Jag heter Linda och upptäckte med sticka igår att jag är gravid. Jag har misstänkt det ett tag, då det inte är första barnet så känner jag igen alla symptom.Dock vet jag inte när barnet blev till men vet säkert att jag varit gravid hela mars. Så om jag räknar så visst hör jag hemma här då? Hoppas ni alla mår bra!
    Kramar
    Linda m. Druvan
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    om du har varit gravid hela mars ska du nog in i nov... jag hade BIM den 17 mars å hade det blivit nåt skulle jag haft bebis den 24 nov... så jag tippar okt eller nov för dig...
  4. 2
    om du har varit gravid hela mars ska du nog in i nov... jag hade BIM den 17 mars å hade det blivit nåt skulle jag haft bebis den 24 nov... så jag tippar okt eller nov för dig...

Liknande trådar

  1. Hemma - och hemma med sjukis
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-10, 20:04
  2. Hemma!
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-07-29, 14:12
  3. Hemma :)
    By zibzib in forum _0907 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-24, 12:53
  4. Hemma hos oss
    By tinfil2 in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-20, 20:39
  5. Hemma nu
    By Graboid in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 09:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar