GRAVID!!!
_0812 Decemberbarn
  1. 4an tätis
    #1

    GRAVID!!!

    På BIM-3 så har jag ett svagt plus, men dock ett plus på CB..
    Beräknad födelsedag 1/12:-)

    Här kommer gravvirus i massor!!!

    Överlycklig..

    Har nu barn födda 97, 00, 07 och så detta pyre 08. Blir ca 1,5 år mellan de två sista:-)
  2. 1
    GRAVID!!! På BIM-3 så har jag ett svagt plus, men dock ett plus på CB..
    Beräknad födelsedag 1/12:-)

    Här kommer gravvirus i massor!!!

    Överlycklig..

    Har nu barn födda 97, 00, 07 och så detta pyre 08. Blir ca 1,5 år mellan de två sista:-)
  3. Katja_73
    #2
    Grattis grattis! Du blev nr 1 här och jag nr 2 :-). Fler än jag som inte kan hålla sig till BIM innan man testar. Köpte för säkerhetsskull 2-pack i fall det skulle visa negativt idag. För sambons skull testar vi nog på onsdag också för att se att det är starkare :-)
  4. 2
    Grattis grattis! Du blev nr 1 här och jag nr 2 :-). Fler än jag som inte kan hålla sig till BIM innan man testar. Köpte för säkerhetsskull 2-pack i fall det skulle visa negativt idag. För sambons skull testar vi nog på onsdag också för att se att det är starkare :-)
  5. 4an tätis
    #3
    Grattis själv!Jag, mitt plus var ju xå lite svagt men ändock ett plus:-)Har beställt hem tester till imorgon så då ska jag oxå ta ett till:-)
    Dock så känner jag mig gravid, spänner och drar lite i brösten och ett sjujäkla humör:-)Tråkigt med ditt MF..det är en lång resa och än ropar jag inte hej. VI ska dessutom igenom FVP m m pga historik och ålder..är nu 35..fast känner mig som 25:-)

    Ha det så bra nu så tror jag säkert att nästa plus LYSER;-)
  6. 3
    Grattis själv!Jag, mitt plus var ju xå lite svagt men ändock ett plus:-)Har beställt hem tester till imorgon så då ska jag oxå ta ett till:-)
    Dock så känner jag mig gravid, spänner och drar lite i brösten och ett sjujäkla humör:-)Tråkigt med ditt MF..det är en lång resa och än ropar jag inte hej. VI ska dessutom igenom FVP m m pga historik och ålder..är nu 35..fast känner mig som 25:-)

    Ha det så bra nu så tror jag säkert att nästa plus LYSER;-)
  7. Bf 4/12?
    #4
    Grattis till er båda.. själv väntar jag med spänning vad som händer eller inte i veckan....
  8. 4
    Grattis till er båda.. själv väntar jag med spänning vad som händer eller inte i veckan....

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid/Inte gravid??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 20:11
  3. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  4. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  5. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar