Dags för ny mobiltelefon
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Dags för ny mobiltelefon

    Vilken vill jag ha och varför? *ler*

    Vad har ni för mobiler och varför är just den bra?
    Har just nu en Sony Ericsson Z610i.

    Tips mottages tacksamt!
  2. 1
    Dags för ny mobiltelefon Vilken vill jag ha och varför? *ler*

    Vad har ni för mobiler och varför är just den bra?
    Har just nu en Sony Ericsson Z610i.

    Tips mottages tacksamt!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Har en Nokia N95. För att den har bra kamera och jag är så dålig på att ta med miog kameran när jag ska nånstans.
  4. 2
    Har en Nokia N95. För att den har bra kamera och jag är så dålig på att ta med miog kameran när jag ska nånstans.
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3
    Sonen fick en Neonode N2 i påskägget, den verkar hur cool som helst. Googla så hittar du specefikation på den. Väldigt nytänkande!
  6. 3
    Sonen fick en Neonode N2 i påskägget, den verkar hur cool som helst. Googla så hittar du specefikation på den. Väldigt nytänkande!
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4
    Jag vill ha en nokia E65. Den är snygg och har de funktioner jag använder (prat och e-post). Just nu har jag en N73, och den är jag inte helt nöjd med. Den är långsam. Det tar upp till en minut att skicka ett SMS. T.ex. N95 är mångdubbelt snabbare. N73 baserar sig troligen på någon gammal processor.
    Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.
  8. 4
    Jag vill ha en nokia E65. Den är snygg och har de funktioner jag använder (prat och e-post). Just nu har jag en N73, och den är jag inte helt nöjd med. Den är långsam. Det tar upp till en minut att skicka ett SMS. T.ex. N95 är mångdubbelt snabbare. N73 baserar sig troligen på någon gammal processor.
  9. Medlem sedan
    Jun 2004
    #5
    Köp inte en E65! Vi är flera som har sådana på jobbet och de strular jättemycket. Inne på reparation stup i kvarten, tyvärr. Inte kul!
  10. 5
    Köp inte en E65! Vi är flera som har sådana på jobbet och de strular jättemycket. Inne på reparation stup i kvarten, tyvärr. Inte kul!
  11. anchita
    #6
    Sony Ericsson, W890 skaffade jag mig härom veckan. Mycket trevlig, mycket musik får plats!
  12. 6
    Sony Ericsson, W890 skaffade jag mig härom veckan. Mycket trevlig, mycket musik får plats!
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    K810i är bra. Klarar det mesta och har en bra kamera. Lätthanterad!
    Vad VILL du ha för funktioner på den?
    Vad är viktigast för dig?
  14. 7
    K810i är bra. Klarar det mesta och har en bra kamera. Lätthanterad!
    Vad VILL du ha för funktioner på den?
    Vad är viktigast för dig?

Liknande trådar

  1. När är det dags för mobiltelefon?
    By nillan71 in forum _02 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-12, 13:06
  2. Ny mobiltelefon
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 21:35
  3. mobiltelefon
    By sökaren in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 18:05
  4. mobiltelefon
    By Neba in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-30, 14:45
  5. Mobiltelefon
    By Tess in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 22:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar