Var BIM-3 idag och köpte ett test och kunde inte låta bli att testa!! Är dessutom sambons födelsedag idag... Och det visade positivt! Inte sådär jättestarkt med helt klart positivt och med tanke på att det är så tidigt så är det ju inte så konstigt om det inte var så starkt.
Fick missfall i mitten/slutet av januari så därför var jag också extra otålig med att testa... Missfallet var väldigt tidigt och jag visste inte om att jag var gravid när jag fick jätteont och började blöda. Var jobbigt ett tag efter eftersom det tog ett tag innan jag till 100% visste att det var missfall. Men det var mest ovissheten som var jobbig. Sen var det "bara" att ta nya tag! Har inte skyddat oss sedan i november men detta var egentligen första gången som vi verkligen fick till det ordentligt vid ägglossningen. Inte alltid så lätt med en pojke på 4,5 år :-).
Men nu är jag här i alla fall! Bf 2/12 enligt kanalens kalender :-). Hoppas jag får stanna kvar! Verkar vara nr 2 som tittar in här som verkligen har testat positivt men jag hoppas att vi snart blir fler!