ME
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    ME

    jag säger bara HAHAHAHAHAHA ang restorangen du nämnde på OÄF.
    Jag kollade deras hemsida, nu när vi kommit tillbaka hem, och Gud vad fiiiin det ser ut(så som du skrev), men vad jag skrattade HÖGT och GOTT. Visst är våra barn restorangvana, visst vill jag att dem uppför sig, men dem är också 4 och 2 år och skulle VERKLIGEN inte platsa på ett sådant ställe .....

    men atck för tipset
    Jelena med L,MoA
  2. 1
    ME jag säger bara HAHAHAHAHAHA ang restorangen du nämnde på OÄF.
    Jag kollade deras hemsida, nu när vi kommit tillbaka hem, och Gud vad fiiiin det ser ut(så som du skrev), men vad jag skrattade HÖGT och GOTT. Visst är våra barn restorangvana, visst vill jag att dem uppför sig, men dem är också 4 och 2 år och skulle VERKLIGEN inte platsa på ett sådant ställe .....

    men atck för tipset
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Fast vet du,

    jag tror det. Så länge de kan sitta still så skulle de funka där. Personalen är helt underbar! Å andra sidan kanske man inte kostar på sig mat i den prisklassen när man är ute med barnen...
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  4. 2
    Fast vet du, jag tror det. Så länge de kan sitta still så skulle de funka där. Personalen är helt underbar! Å andra sidan kanske man inte kostar på sig mat i den prisklassen när man är ute med barnen...
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Sitta still?!

    Du har nog inte träffat apan jesic jr :-)

    men restoarangen såg fiiiiiiiiiiin ut, få se om jag provar den med maekn någon gång!
    God natt!
    Jelena med L,MoA
  6. 3
    Sitta still?! Du har nog inte träffat apan jesic jr :-)

    men restoarangen såg fiiiiiiiiiiin ut, få se om jag provar den med maekn någon gång!
    God natt!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Då har du lurat mig. *flin*

    Jag trodde dina döttrar var sansade och välartade och väldigt världsvana.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  8. 4
    Då har du lurat mig. *flin* Jag trodde dina döttrar var sansade och välartade och väldigt världsvana.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Eh, vad kan jag säga....

    värlsvana på det sättet att vi reser mycket, går ut mycket, träfafr folk...., men fortfarande bara barn på 2 och 4....Och sist men inte minst MINA barn....hur lugna kan dem vara då? ;-)
    Jelena med L,MoA
  10. 5
    Eh, vad kan jag säga.... värlsvana på det sättet att vi reser mycket, går ut mycket, träfafr folk...., men fortfarande bara barn på 2 och 4....Och sist men inte minst MINA barn....hur lugna kan dem vara då? ;-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar