jättetidiga symtom eller bara skengravid
_0812 Decemberbarn
  1. Bf 4/12?
    #1

    jättetidiga symtom eller bara skengravid

    Måste höra med er om nån här har varit extremt hungrig väldigt tidigt i graviditeten? Jag har beräknad mens på onsdag men har sen i torsdags varit så extremt hungrig. Vill äta hela tiden. som ex.. vi åt pizza i torsdags och jag orkar nästan aldrig en hel pizza men då vräkte jag i mig den snabbare än sambon åt sin och inte nog med det så ville jag ha en halv till...! Jag var jättehungrig under min tidigare graviditet också men inte så här tidigt. Hade inga som helst symtom förräns efter jag gjort testet. Upptäckte även idag att min sambo luktade vitlök fast jag också ätit det. Då började jag undra på allvar om det inte är nåt på g... Lite illamående kan jag känna av ibland när jag är hungrig men det brukar jag göra när det var länge sen jag åt...
    Annars är det bara en svullen mage och småömma bröst men det har jag alltid innan mens

    Man kan ju inte veta innan man testat men jag hoppas.....
  2. 1
    jättetidiga symtom eller bara skengravid Måste höra med er om nån här har varit extremt hungrig väldigt tidigt i graviditeten? Jag har beräknad mens på onsdag men har sen i torsdags varit så extremt hungrig. Vill äta hela tiden. som ex.. vi åt pizza i torsdags och jag orkar nästan aldrig en hel pizza men då vräkte jag i mig den snabbare än sambon åt sin och inte nog med det så ville jag ha en halv till...! Jag var jättehungrig under min tidigare graviditet också men inte så här tidigt. Hade inga som helst symtom förräns efter jag gjort testet. Upptäckte även idag att min sambo luktade vitlök fast jag också ätit det. Då började jag undra på allvar om det inte är nåt på g... Lite illamående kan jag känna av ibland när jag är hungrig men det brukar jag göra när det var länge sen jag åt...
    Annars är det bara en svullen mage och småömma bröst men det har jag alltid innan mens

    Man kan ju inte veta innan man testat men jag hoppas.....
  3. ingen bf 4/12
    #2
    jahaja.. då kom den röda lilla sörja vi kallar mens.. så det var bara menshormonerna som spelade mig ett litet spratt. men en finns chansen till en dec-bäbis.. varför inte passa på att få en till födelsedag på samma lön.. jul, nyår, sambon, sambons dotter..... så eftersom det lät dyrt så blir det nog så
    Kram på er och lycka till med era bäbisar
  4. 2
    jahaja.. då kom den röda lilla sörja vi kallar mens.. så det var bara menshormonerna som spelade mig ett litet spratt. men en finns chansen till en dec-bäbis.. varför inte passa på att få en till födelsedag på samma lön.. jul, nyår, sambon, sambons dotter..... så eftersom det lät dyrt så blir det nog så
    Kram på er och lycka till med era bäbisar

Liknande trådar

  1. skengravid eller vad?
    By k-åsa-n in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 08:49
  2. Skengravid eller...........
    By Plottis & tjejerna in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 21:16
  3. Är jag skengravid eller .....?
    By Titti:) in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 14:37
  4. Skengravid eller ...?
    By Titti:) in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 13:00
  5. Skengravid??Eller vad...
    By Lova/liten 4:a ?dag 18/26 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 14:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar