Om du alltid gör vad du alltid har gjort
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Om du alltid gör vad du alltid har gjort

    ... så börjar någons eftertext... Och jag vet vad den går ut på - men jag behöver hela och minns inte vem det är som har/har haft den... Kan någon hjälpa mig - den är såå sann och jag behöver den till en sak.
  2. 1
    Om du alltid gör vad du alltid har gjort ... så börjar någons eftertext... Och jag vet vad den går ut på - men jag behöver hela och minns inte vem det är som har/har haft den... Kan någon hjälpa mig - den är såå sann och jag behöver den till en sak.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    denna?
    Om du gör som du alltid gjort,. kommer det att bli som det alltid varit och du. kommer att få det som du alltid har haft det
  4. 2
    denna?
    Om du gör som du alltid gjort,. kommer det att bli som det alltid varit och du. kommer att få det som du alltid har haft det
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Det verkar finnas

    en massa varianter:

    http://www.google.se/search?sourceid...m+du+alltid%22

    Alla går ut på att man lär förändra nåt i sitt beteende om man är missnöjd med sitt resultat.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  6. 3
    Det verkar finnas en massa varianter:

    http://www.google.se/search?sourceid...m+du+alltid%22

    Alla går ut på att man lär förändra nåt i sitt beteende om man är missnöjd med sitt resultat.
  7. Medlem sedan
    Jun 2000
    #4
    Ja, personligen är jag lite less på folk som höjer på ögonbrynen när andra "kör förbi" dem rent karriärsmässigt och undrar såå varför de inte fått samma chanser... Och det kan ligga rätt mycket i just att man alltid bara gör det man alltid bara har gjort... Jag är ju av åsikten att man inte får chanser utan man skapar dem själv.
  8. 4
    Ja, personligen är jag lite less på folk som höjer på ögonbrynen när andra "kör förbi" dem rent karriärsmässigt och undrar såå varför de inte fått samma chanser... Och det kan ligga rätt mycket i just att man alltid bara gör det man alltid bara har gjort... Jag är ju av åsikten att man inte får chanser utan man skapar dem själv.

Liknande trådar

  1. Alltid är det nåt
    By toktroll in forum Föräldraskap
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-05-27, 14:59
  2. Sen som alltid..
    By -Grynet- in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-04, 07:41
  3. Är det ALLTID så här?
    By Terese A in forum Tonåringar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 22:32
  4. Är det alltid så här?
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 18:41
  5. alltid! :(
    By mia b in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 09:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar