Skoj i skidbacken!
_02 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Skoj i skidbacken!

    Just tillbaks från några dagar i fjällen. Gemma åkte skidor som ett jehu! Fantastiskt att se hur snabbt de lär sig. Förra året hade hon precis vågat släppa selen men i år åker hon ankarlift ensam eller med vuxen och i alla röda backar själv! Till och med över alla röda gupp/hopp i Fun Park! Det var superkul att åka runt i systemet med sin stora lilla dotter!
  2. 1
    Skoj i skidbacken! Just tillbaks från några dagar i fjällen. Gemma åkte skidor som ett jehu! Fantastiskt att se hur snabbt de lär sig. Förra året hade hon precis vågat släppa selen men i år åker hon ankarlift ensam eller med vuxen och i alla röda backar själv! Till och med över alla röda gupp/hopp i Fun Park! Det var superkul att åka runt i systemet med sin stora lilla dotter!
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Åh, vad roligt det låter! Mina tjejer ska åka till Storlien vecka 16 med sin pappa och farmor och farfar. Jag ska jobba Hoppas nu bara att Lisa kommer igång och börjar gå igen, det har varit lite motvilligt sen gipset togs bort för en vecka sen.
  4. 2
    Åh, vad roligt det låter! Mina tjejer ska åka till Storlien vecka 16 med sin pappa och farmor och farfar. Jag ska jobba Hoppas nu bara att Lisa kommer igång och börjar gå igen, det har varit lite motvilligt sen gipset togs bort för en vecka sen.

Liknande trådar

  1. Lunch i skidbacken?
    By pallella in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-13, 13:29
  2. Mat i skidbacken?
    By pallella in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 21:38
  3. Hur klä barnen i skidbacken?
    By Anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 19:22
  4. Premiär i skidbacken...
    By catharina_74 in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 10:37
  5. Mat att äta i skidbacken?
    By Petra in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 13:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar