Akta er för vad ni säger
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Akta er för vad ni säger

    Någon (misstänker svärmor) har agiterat för hur viktigt det är med frisk luft. När Luna på påskaftonen kräktes över hela golvet snyftar hon mellan kräkandet: "Det är för att jag inte fått någon frisk luft idag!" Hon var verkligen förtvivlad, stackaren. Det gäller verkligen att passa sig för vad man säger till de små liven, de tänker inte alltid som man tror. :-)
  2. 1
    Akta er för vad ni säger Någon (misstänker svärmor) har agiterat för hur viktigt det är med frisk luft. När Luna på påskaftonen kräktes över hela golvet snyftar hon mellan kräkandet: "Det är för att jag inte fått någon frisk luft idag!" Hon var verkligen förtvivlad, stackaren. Det gäller verkligen att passa sig för vad man säger till de små liven, de tänker inte alltid som man tror. :-)
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Nää! Lilla vännen! Hoppas hon förstod sen att så inte var fallet.

    kram!

    /Genaro m Emelina
  4. 2
    Nää! Lilla vännen! Hoppas hon förstod sen att så inte var fallet.

    kram!

    /Genaro m Emelina
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Nej men lilla gumman..förstår hur hon tänkte.

    Våra barn var lite inne på att allt var "bra för magen" under en period när vi hade haft magsjuka. Det var verkligen ALLT som var bra för magen! "Nu äter jag riktigt mycket morötter, det är bra för magen" typ. Men det gick över. :-)

    Hoppas att magsjukan är över helt och hållet nu! Verkar vara mångs som haft det just i påsk, blä..
  6. 3
    Nej men lilla gumman..förstår hur hon tänkte.

    Våra barn var lite inne på att allt var "bra för magen" under en period när vi hade haft magsjuka. Det var verkligen ALLT som var bra för magen! "Nu äter jag riktigt mycket morötter, det är bra för magen" typ. Men det gick över. :-)

    Hoppas att magsjukan är över helt och hållet nu! Verkar vara mångs som haft det just i påsk, blä..
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Jag har nog också popagerat endel för frisk luft. Axel kör också med det ibland "Nej jag orkar inte, jag har inte fått någon frisk luft idag" (men då kan det vara gå ut han inte orkar så det är lite motsägelsefullt).
  8. 4
    Jag har nog också popagerat endel för frisk luft. Axel kör också med det ibland "Nej jag orkar inte, jag har inte fått någon frisk luft idag" (men då kan det vara gå ut han inte orkar så det är lite motsägelsefullt).
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5

    Nämen lilla skruttan

    ja dom tar en på orden....
  10. 5
    Nämen lilla skruttan ja dom tar en på orden....

Liknande trådar

  1. Akta er för dom här!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-11-18, 21:04
  2. Akta er för dom här!
    By Gabricia in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-18, 20:06
  3. Akta dina pjear, säger Erika.
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-02, 13:49
  4. Akta dig .....
    By sigge in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 13:50
  5. Akta duo XTP
    By Elin in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar