Åsa med Engel
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    Åsa med Engel

    Hur är det med dig? Det börjar väl närma sig snart??? *spännande & läskigt* Har du fått ett snittdatum? Hoppas iallafall att allt är bra med dig och hela familjen (och tänk snart är du fyrabarnsmamma ).
    Kramar
    Linda med *Theodor* 04, Melvin 05, Melina 07 & Leo 09
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~
  2. 1
    Åsa med Engel Hur är det med dig? Det börjar väl närma sig snart??? *spännande & läskigt* Har du fått ett snittdatum? Hoppas iallafall att allt är bra med dig och hela familjen (och tänk snart är du fyrabarnsmamma ).
    Kramar
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Hallå Linda

    Ja du de är tungt nu.. v33 är jag i å de börjar närma sig.. snart är jag 4 barns mamma.Konstiga tankar som kommer då man undrar hur man ska klara av de här.. men den lilla tjejen i magen är full rulle på och ibland känns de förjävligt (ursäkat uttrycket) tungt för man får så ont.Ja vi har fått snitt datum allt ifrån 28 April till den 6 Maj... jag vill ju få ut henne samma som då Gabriel föddes men de fanns inga lediga tider och skulle jag få den tiden jag ville skulle jag få föda på Södertälje å de vill jag INTE.
    Nu får vi samma Läkare som är med oss hela vägen och de är hon som snittar mig oxå å de känns tryggt.
    Så de är inbokat den 6 Maj så får vi hoppas på en tidigare lycka om de finns men jag Vi har ställt in oss på 6 Maj nu..

    Tack för att du undrar....

    Kram Åsa
  4. 2
    Hallå Linda

    Ja du de är tungt nu.. v33 är jag i å de börjar närma sig.. snart är jag 4 barns mamma.Konstiga tankar som kommer då man undrar hur man ska klara av de här.. men den lilla tjejen i magen är full rulle på och ibland känns de förjävligt (ursäkat uttrycket) tungt för man får så ont.Ja vi har fått snitt datum allt ifrån 28 April till den 6 Maj... jag vill ju få ut henne samma som då Gabriel föddes men de fanns inga lediga tider och skulle jag få den tiden jag ville skulle jag få föda på Södertälje å de vill jag INTE.
    Nu får vi samma Läkare som är med oss hela vägen och de är hon som snittar mig oxå å de känns tryggt.
    Så de är inbokat den 6 Maj så får vi hoppas på en tidigare lycka om de finns men jag Vi har ställt in oss på 6 Maj nu..

    Tack för att du undrar....

    Kram Åsa

Liknande trådar

  1. Engel!
    By Malou in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-03, 22:01
  2. engel vad har du för dip?
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 20:17
  3. Åsa med Engel!
    By Anna - änglamamma in forum Änglabarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 09:08
  4. Engel
    By engelnore in forum Änglabarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 15:18
  5. Åsa med Mli F 92-02 och \"Engel\"F/d 05-01 !
    By Erica in forum _0606 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 21:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar