Myran!!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Myran!!

    Hur blir det imorgon? Blir dt ngn playdate och när isåfall? Hur hittar jag till dig?
    Mamma till Hannah (sept 04) och Noah (juli 07)
  2. 1
    Myran!! Hur blir det imorgon? Blir dt ngn playdate och när isåfall? Hur hittar jag till dig?
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Jag e jätte på för en playdate!!! Ska vi vara här eller ska vi hitta på något?? Kom med förslag för min hjärna e tom
    Mamma till 4 underbara barn födda 970428, 990219, 070815, 100917. Bor i Stockholm.
  4. 2
    Jag e jätte på för en playdate!!! Ska vi vara här eller ska vi hitta på något?? Kom med förslag för min hjärna e tom
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Jag är gärna med ochleker en stund imorgon! :-)
    Nu vet jag inte om ni har era större barn med men annars kan man ju prova nya Stinsen för fika på Waynes eller så!
    Tyvärr kan vi inte vara hos mig för jag har ju som sagt köket på g på måndag och der är saker absolut överallt.

    Eller IKEA om det passar några bättre (och så har jag ärenden dit ;-)
  6. 3
    Jag är gärna med ochleker en stund imorgon! :-)
    Nu vet jag inte om ni har era större barn med men annars kan man ju prova nya Stinsen för fika på Waynes eller så!
    Tyvärr kan vi inte vara hos mig för jag har ju som sagt köket på g på måndag och der är saker absolut överallt.

    Eller IKEA om det passar några bättre (och så har jag ärenden dit ;-)
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Hinner inte leka imorgon men hoppas ni har det trevligt!:-D
  8. 4
    Hinner inte leka imorgon men hoppas ni har det trevligt!:-D
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Vi är lite småhängiga här men inte direkt sjuka, så är vi piggare imorgon kan vi också tänka oss en playdate. Jag skulle gärna tänka mig typ en lekplats med fik så att barnen kan rasa av sig men att det går att gå in i värmen och utfodra dem också. Hur är det med den där gården bortom Ikea i Barkarby tex? Den med hästarna menar jag. Eller Myrans stora killar kanske vill göra något coolare
    ~~ Folly med flicka -02, pojke -04 och Hugo 070824 ~~
  10. 5
    Vi är lite småhängiga här men inte direkt sjuka, så är vi piggare imorgon kan vi också tänka oss en playdate. Jag skulle gärna tänka mig typ en lekplats med fik så att barnen kan rasa av sig men att det går att gå in i värmen och utfodra dem också. Hur är det med den där gården bortom Ikea i Barkarby tex? Den med hästarna menar jag. Eller Myrans stora killar kanske vill göra något coolare
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6
    Emilia är hostig, hon har fått bricanyl för att kunna sova inatt... hon känns docklite piggare nu, men jag avvaktar tills senare med att svara angimorrn, vill ju jättegärna leka, men så vill jag inte smita ner alla andras barn...
    återkommer ikväll...
  12. 6
    Emilia är hostig, hon har fått bricanyl för att kunna sova inatt... hon känns docklite piggare nu, men jag avvaktar tills senare med att svara angimorrn, vill ju jättegärna leka, men så vill jag inte smita ner alla andras barn...
    återkommer ikväll...
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Noah e snorig o hostig, så jag avvaktar också till imorgon med definitivt svar. Fö kan ett vanligt fik va svårt med de större barnen. Jag vet att Hannah gärna vill leka i alla fall. ute eller hos myran beror ju lite på vädret tycker jag. kommer med pendel, så helst inte lång gångväg därifrån
  14. 7
    Noah e snorig o hostig, så jag avvaktar också till imorgon med definitivt svar. Fö kan ett vanligt fik va svårt med de större barnen. Jag vet att Hannah gärna vill leka i alla fall. ute eller hos myran beror ju lite på vädret tycker jag. kommer med pendel, så helst inte lång gångväg därifrån
  15. Medlem sedan
    Feb 2002
    #8
    Hur blir det i morgon? Vart, när och hur? Jag avaktar med svar då jag har min stora tjej hemma..
  16. 8
    Hur blir det i morgon? Vart, när och hur? Jag avaktar med svar då jag har min stora tjej hemma..

Liknande trådar

  1. Myran!!!!
    By Smilla... in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-08, 11:40
  2. Myran!
    By PinkDaisy in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-02, 11:16
  3. Myran!!!
    By ~Milla~ in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 10:46
  4. Myran???
    By *Mariah* in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 21:06
  5. MYRAN!!!! *ot*
    By Cina m Julia & Maja in forum _0505 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 10:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar