JAG FICK JOBBET!!
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    JAG FICK JOBBET!!

    Jag skrev inlägg häromdagen ang ett vik som färdtjänsthandlläggare och idag var jag på intervju. Sen ikväll så ringde han och sa att ja fick det. Så nu ska jag jobba som färdtjänsthandläggare..har gått social omsorg och gick ut 2003. Men sen har jag inte jobbat med något iinom det utan som vårdare..Så det ska bli spännande men nervöst!!
    Finns det någon här som jobbar som färdtjänsthandläggare??
  2. 1
    JAG FICK JOBBET!! Jag skrev inlägg häromdagen ang ett vik som färdtjänsthandlläggare och idag var jag på intervju. Sen ikväll så ringde han och sa att ja fick det. Så nu ska jag jobba som färdtjänsthandläggare..har gått social omsorg och gick ut 2003. Men sen har jag inte jobbat med något iinom det utan som vårdare..Så det ska bli spännande men nervöst!!
    Finns det någon här som jobbar som färdtjänsthandläggare??
  3. ÅJ67 m 3 kidz
    #2
    Grattis, jag har ingen som helst erfarenhet av färdtjänsthandläggare men jag vet hur underbart det känns när man får ett nytt jobb .
  4. 2
    Grattis, jag har ingen som helst erfarenhet av färdtjänsthandläggare men jag vet hur underbart det känns när man får ett nytt jobb .
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Kul! Grattis! Har ingen aning vad man gör som färdtjänsthandläggare så jag kan inte tipsa men tror att det kommer gå utmärkt!
  6. 3
    Kul! Grattis! Har ingen aning vad man gör som färdtjänsthandläggare så jag kan inte tipsa men tror att det kommer gå utmärkt!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Grattis! Jag har ingen aning om detta jobb, men jag hoppas att det blir lyckat för dig!
  8. 4
    Grattis! Jag har ingen aning om detta jobb, men jag hoppas att det blir lyckat för dig!

Liknande trådar

  1. Jag fick jobbet!
    By lifv in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 18:49
  2. Fick jobbet...
    By Sunshine T3 Ssk in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 20:52
  3. Jag fick jobbet!
    By _annae_ in forum _01 Höstbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-25, 11:50
  4. Jag fick jobbet!! :-)
    By espinoza m 4 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-01-27, 21:53
  5. JAG FICK JOBBET!!!!!
    By Annsan70 in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-01-10, 14:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar