kan jag hålla till här??
_0812 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    kan jag hålla till här??

    vet ej än om vi kommer att lyckas att få till det denna gången under äl... hade ju hoppats så på att få stanna i nov men så blev det inte.. tanten kom 6 dar sen å varade bara 2 dagar... så har jag tur så dröjer äl 3 dar över det beränade datumet så kanske vi kan pricka in det. frågan var om jag kunde hålla till här ändå... utifallatt.... kramiz
  2. 1
    kan jag hålla till här?? vet ej än om vi kommer att lyckas att få till det denna gången under äl... hade ju hoppats så på att få stanna i nov men så blev det inte.. tanten kom 6 dar sen å varade bara 2 dagar... så har jag tur så dröjer äl 3 dar över det beränade datumet så kanske vi kan pricka in det. frågan var om jag kunde hålla till här ändå... utifallatt.... kramiz
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Självklart!
    Hoppas att det lyckas för er den här gången!
  4. 2
    Självklart!
    Hoppas att det lyckas för er den här gången!
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    tackar.... ska göra ett test i helgen för säkerhets skull... kolla in under *försökt under 12 mån* så förstår ni varför... kramiz
  6. 3
    tackar.... ska göra ett test i helgen för säkerhets skull... kolla in under *försökt under 12 mån* så förstår ni varför... kramiz
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    inget mf av tvilling... så jag håller tummarna att vi får till det nästa gång...
  8. 4
    inget mf av tvilling... så jag håller tummarna att vi får till det nästa gång...

Liknande trådar

  1. Alltså, ska hålla mig till OÄF....
    By kerstimärta in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-30, 21:26
  2. hej! brukar inte hålla till här men....
    By eva_n m linnea&elin in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-30, 11:32
  3. Nu blir det till att hålla i kosingen!
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 20:48
  4. Får man hålla till här?
    By Kopia in forum _00 Alla barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 10:03
  5. Kommer bebis hålla sig till..?
    By Cesse m.4 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 15:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar