Verkligen
Hjärnskador
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Verkligen

    iNGEN som skriver på denna sida...är det inga som är aktiva här alls....trist! Jag är så pass ny så jag har inte så mycket att bidra med än!
    Men jag ger inte upp...kikar in här dagligen...uppdaterar min tråd när det finns något att skriva /Fråga :-)
  2. 1
    Verkligen iNGEN som skriver på denna sida...är det inga som är aktiva här alls....trist! Jag är så pass ny så jag har inte så mycket att bidra med än!
    Men jag ger inte upp...kikar in här dagligen...uppdaterar min tråd när det finns något att skriva /Fråga :-)
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2
    Nej verkligen lugnt pa detta forum haller med.
  4. 2
    Nej verkligen lugnt pa detta forum haller med.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    Nej

    Det är stendött här, men väldigt aktivt på mailinglistorna som finns för föräldrar till cp-skadade barn. Kanalen har en bra mailinglista.
  6. 3
    Nej Det är stendött här, men väldigt aktivt på mailinglistorna som finns för föräldrar till cp-skadade barn. Kanalen har en bra mailinglista.
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Hej. Jag skriver inte så ofta men kollar här nästan varje dag för att se om det dyker upp något inlägg.
  8. 4
    Hej. Jag skriver inte så ofta men kollar här nästan varje dag för att se om det dyker upp något inlägg.
  9. Medlem sedan
    Nov 2007
    #5
    Jag är med i kanalens lista har du några andra listor som du vill dela med dig av? Det är kul med aktiva forum men inte alltid så kul att diskutera "känsliga" problem som man inte vill att alla möjliga ska kunna läsa tex lss handläggare osv.
  10. 5
    Jag är med i kanalens lista har du några andra listor som du vill dela med dig av? Det är kul med aktiva forum men inte alltid så kul att diskutera "känsliga" problem som man inte vill att alla möjliga ska kunna läsa tex lss handläggare osv.
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    Nej, det har jag inte

    skrev i plural utan att tänka mig för. Då är vi med på samma lista. Jag vill inte heller skriva om det vi diskuterar på listan här där alla kan läsa det. Skolpersonal, sjukgymnasten och absolut inte försäkringskassan Det känns alldeles för privat.
  12. 6
    Nej, det har jag inte skrev i plural utan att tänka mig för. Då är vi med på samma lista. Jag vill inte heller skriva om det vi diskuterar på listan här där alla kan läsa det. Skolpersonal, sjukgymnasten och absolut inte försäkringskassan Det känns alldeles för privat.
  13. Medlem sedan
    Nov 2007
    #7
    Så hoppas jag du hittat till familjeliv där är vi ganska många föräldrar med barn med cp skador.

    http://www.familjeliv.se/Forum-3-60/m30119846.html
  14. 7
    Så hoppas jag du hittat till familjeliv där är vi ganska många föräldrar med barn med cp skador.

    http://www.familjeliv.se/Forum-3-60/m30119846.html

Liknande trådar

  1. Är det verkligen så ?
    By Anonym in forum Förlossning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-07-17, 14:10
  2. Jag är verkligen verkligen vimsig
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-16, 16:49
  3. Är det KUL verkligen
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-07-18, 20:10
  4. Om man verkligen
    By annchen in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 11:02
  5. Nu vet jag verkligen
    By Malin med johan och Linn in forum _0506 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 13:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar