Måste hitta på ett lagnamn till vårruset
Vikt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Måste hitta på ett lagnamn till vårruset

    Jag skulle anmält vårt "företagslag" idag men så var man ju tvungen att skriva in lagnamnet också och då gick jag bet. "crossplatform female force" lät väl sådääär upphetsande och det var bästa jag kunde komma på. Får väl skicka ut ett mail på måndag och fråga de övriga lagmedlemmarna om de kan komma på något bättre.
  2. 1
    Måste hitta på ett lagnamn till vårruset Jag skulle anmält vårt "företagslag" idag men så var man ju tvungen att skriva in lagnamnet också och då gick jag bet. "crossplatform female force" lät väl sådääär upphetsande och det var bästa jag kunde komma på. Får väl skicka ut ett mail på måndag och fråga de övriga lagmedlemmarna om de kan komma på något bättre.
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Det var kanske lite knöligt, ditt namnförslag, men för er som förstår vad det står för kanske det funkar? Sov på saken - det kan dyka upp nåt perfekt under natten!
  4. 2
    Det var kanske lite knöligt, ditt namnförslag, men för er som förstår vad det står för kanske det funkar? Sov på saken - det kan dyka upp nåt perfekt under natten!
  5. ÅJ67 m 3 kidz
    #3
    Ja jag tror jag behöver komma på något bättre. Avdelningsnamnet (4 siffror) är lite torftigt också. Vi får nog ha en tjejfika på måndag om vi hinner och försöka hitta på något snitsigt.
  6. 3
    Ja jag tror jag behöver komma på något bättre. Avdelningsnamnet (4 siffror) är lite torftigt också. Vi får nog ha en tjejfika på måndag om vi hinner och försöka hitta på något snitsigt.
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4
    Jag sprang i Stockholm för några år sedan tillsammans med ett gäng från dåvarande julibarn-00. Vi skriver på en maillista numera, och har gjort sedan barnen föddes, och sinsemellan heter vi bara "julilistan"... så det namnet var liksom givet. Det blev mer en politisk manifestation, fast ingen visste vad vi stod för
  8. 4
    Jag sprang i Stockholm för några år sedan tillsammans med ett gäng från dåvarande julibarn-00. Vi skriver på en maillista numera, och har gjort sedan barnen föddes, och sinsemellan heter vi bara "julilistan"... så det namnet var liksom givet. Det blev mer en politisk manifestation, fast ingen visste vad vi stod för
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    Vi skulle ju kunna göra en variant på Charlies änglar och kalla oss "chefensnamns änglar" fast jag tror inte vi känner oss som några direkta änglar Vi är rätt självsäkra kvinnor som vet vad vi vill allihop typ.
  10. 5
    Vi skulle ju kunna göra en variant på Charlies änglar och kalla oss "chefensnamns änglar" fast jag tror inte vi känner oss som några direkta änglar Vi är rätt självsäkra kvinnor som vet vad vi vill allihop typ.
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6
    "XXs självständiga" då?
  12. 6
    "XXs självständiga" då?

Liknande trådar

  1. anmäld till vårruset!
    By ~Marie~ in forum Träning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-23, 13:26
  2. 2 dagar kvar till Vårruset!
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 08:46
  3. Lagnamn
    By mpjo88 in forum En bra idé
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-17, 15:56
  4. Måste nog hitta till sängen nu...
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 21:35
  5. 1 månad kvar till vårruset
    By sterna in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 09:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar